#slsfree

77,635 posts

"ถ้าคุณกำลังประสบกับปัญหา “แพ้เก่งงงงง” ไม่ว่าจะเป็นผด ผื่น สิว หรืออาการอักเสบจากการเลือกใช้สกินแคร์ วันนี้ BKK. อยากให้คุณ “เลิกแพ้” ด้วยการเลือกดูแลผิวพรรณด้วยผลิตภัณฑ์ที่อ่อนโยน ปราศจากสารที่ก่อให้เกิดอาการแพ้ กับ 3 แบรนด์ไทย นอกจากจะมาพร้อคุณสมบัติดี ๆ แล้วยังถูกบรรจุในแพ็กเกจจิ้งดีไซน์ดี ที่ให้คุณเลือกใส่ใจผิวได้แบบหัวจรดเท้ารับซัมเมอร์นี้"
cr. @bkkmenu 
____________________

ปรึกษาหรือสั่งซื้อได้ที่
LINE ID: @FYNEskin ( มี @ )
LINE: line.me/R/ti/p/%40fyneskin
Shopee: shopee.co.th/fyne_skin_official_store
Lazada: www.lazada.co.th/shop/fyne
Messenger: m.me/fyneskinofficial

#FYNE #FYNEskin #healthy #healthyskin #healthskincare #skincare #skincareroutine #sensitive #sensitiveskin #sensitiveskincare #vegan #crultyfree #crultyfreebeauty #alcoholfree #fragrancefree #SLSfree #gentleskincare #pollution

"ถ้าคุณกำลังประสบกับปัญหา “แพ้เก่งงงงง” ไม่ว่าจะเป็นผด ผื่น สิว หรืออาการอักเสบจากการเลือกใช้สกินแคร์ วันนี้ BKK. อยากให้คุณ “เลิกแพ้” ด้วยการเลือกดูแลผิวพรรณด้วยผลิตภัณฑ์ที่อ่อนโยน ปราศจากสารที่ก่อให้เกิดอาการแพ้ กับ 3 แบรนด์ไทย นอกจากจะมาพร้อคุณสมบัติดี ๆ แล้วยังถูกบรรจุในแพ็กเกจจิ้งดีไซน์ดี ที่ให้คุณเลือกใส่ใจผิวได้แบบหัวจรดเท้ารับซัมเมอร์นี้" cr. @bkkmenu ____________________ ปรึกษาหรือสั่งซื้อได้ที่ LINE ID: @FYNEskin ( มี @ ) LINE: line.me/R/ti/p/%40fyneskin Shopee: shopee.co.th/fyne_skin_official_store Lazada: www.lazada.co.th/shop/fyne Messenger: m.me/fyneskinofficial #FYNE #FYNEskin #healthy #healthyskin #healthskincare #skincare #skincareroutine #sensitive #sensitiveskin #sensitiveskincare #vegan #crultyfree #crultyfreebeauty #alcoholfree #fragrancefree #SLSfree #gentleskincare #pollution - 3 minutes ago

5 Likes
0 Comments
0
สวัสดีวันเสาร์
ขอให้มีความสุขกับวันหยุดครับ
.
#GrantsOfAustralia
#แกรนท์ออฟออสเตรเลีย
.
วางจำหน่ายแล้วที่
➡ VILLA MARKET / วิลล่ามาร์เก็ท
➡ RIMPING SUPERMARKET / ริมปิง
.
.
.
.
#parabensfree #slsfree
#lotox #mindmint #mint #australianmade #oralcare #toothpaste #lowtox #fluoridefree #nonasties #vegan #madeinaustralia #healthy #allnatural  #goodnight  #organicingredients #vegantoothpaste  #ยาสีฟัน #ยาสีฟันปราศจากฟลูออไรด์ #ยาสีฟันธรรมชาติ #ยาสีฟันออร์แกนิค

สวัสดีวันเสาร์ ขอให้มีความสุขกับวันหยุดครับ . #GrantsOfAustralia #แกรนท ์ออฟออสเตรเลีย . วางจำหน่ายแล้วที่ VILLA MARKET / วิลล่ามาร์เก็ท RIMPING SUPERMARKET / ริมปิง . . . . #parabensfree #slsfree #lotox #mindmint #mint #australianmade #oralcare #toothpaste #lowtox #fluoridefree #nonasties #vegan #madeinaustralia #healthy #allnatural #goodnight #organicingredients #vegantoothpaste #ยาส ีฟัน #ยาส ีฟันปราศจากฟลูออไรด์ #ยาส ีฟันธรรมชาติ #ยาส ีฟันออร์แกนิค - 47 minutes ago

8 Likes
0 Comments
0
Facem cunoștință cu măștile  de față Zeitun Premium🔝
⠀
💚Zeitun Premium MASDAR "Oasis" - mască  pentru protecția 100% împotriva deshidratării pielii până la 72 ore.
💡Componente: acid hialuronic fermentat, suc de castravete, complex de carbohidrați de plante Pentavitin®, squalan de plante, aloe vera
✅Rezultat: piele sănătoasă, radiantă și tânără. 🖤Zeitun Premium NIQA "Flawless" este o mască de curățare profundă și echilibrată împotriva imperfecțiunilor și a grăsimilor. 💡Componente: argilă Gassul, cărbune vegetal, argint, acid salicilic, ulei de chimen negru. ✅Rezultat: piele curată, catifelată și mată. 💛Zeitun Premium DARA “Beauty sleep” - masca de noapte împotriva semnelor de oboseală, lipsa somnului, stresul oxidativ, stilul de viață non-stop.
💡Componente: extract de mătase, bio-cupru, acid hialuronic, unt de mango, unt de shea, unt de cacao.
✅Rezultat: piele impecabilă, proaspătă, care emite energie
⠀
💫Fii adorabilă împreună cu Zeitun❣️
____________________________
Vă așteptăm cu drag în ospeție ;)
str. Albișoara,4 Chișinău (Atrium)
⠀
#Zeitun #Zeitun_md
#naturalcosmetics
#beauty #slsfree
#bodybutter #health #naturalskincare #organic #arganoil
#loveyourskin #treatyourself

Facem cunoștință cu măștile de față Zeitun PremiumZeitun Premium MASDAR "Oasis" - mască pentru protecția 100% împotriva deshidratării pielii până la 72 ore. Componente: acid hialuronic fermentat, suc de castravete, complex de carbohidrați de plante Pentavitin, squalan de plante, aloe vera Rezultat: piele sănătoasă, radiantă și tânără. 🖤Zeitun Premium NIQA "Flawless" este o mască de curățare profundă și echilibrată împotriva imperfecțiunilor și a grăsimilor. Componente: argilă Gassul, cărbune vegetal, argint, acid salicilic, ulei de chimen negru. Rezultat: piele curată, catifelată și mată. Zeitun Premium DARA “Beauty sleep” - masca de noapte împotriva semnelor de oboseală, lipsa somnului, stresul oxidativ, stilul de viață non-stop. Componente: extract de mătase, bio-cupru, acid hialuronic, unt de mango, unt de shea, unt de cacao. Rezultat: piele impecabilă, proaspătă, care emite energie ⠀ Fii adorabilă împreună cu Zeitun❣️ ____________________________ Vă așteptăm cu drag în ospeție ;) str. Albișoara,4 Chișinău (Atrium) ⠀ #Zeitun #Zeitun_md #naturalcosmetics #beauty #slsfree #bodybutter #health #naturalskincare #organic #arganoil #loveyourskin #treatyourself - 53 minutes ago

7 Likes
0 Comments
0
@soul2soap #handmade #palmfree #slsfree #Brighton_Craft_Fair #natural_colour #soap #gift #made_in_Lewes #meet_the_maker

@soul2soap #handmade #palmfree #slsfree #Brighton_Craft_Fair #natural_colour #soap #gift #made_in_Lewes #meet_the_maker - 1 hour ago

7 Likes
0 Comments
0
Lots of lovely Fruit Tea Shampoo Bars all in a row! A happy spring time treat 🌿🍋 get yours at https://www.etsy.com/uk/shop/NaturallyGorgeousCo or come and visit me next week at @newquayfarmers market on 28th April at the WI hall, where I’ll be on a table with the lovely @cornish.vegan.soap

Lots of lovely Fruit Tea Shampoo Bars all in a row! A happy spring time treat 🍋 get yours at https://www.etsy.com/uk/shop/NaturallyGorgeousCo or come and visit me next week at @newquayfarmers market on 28th April at the WI hall, where I’ll be on a table with the lovely @cornish.vegan.soap - 1 hour ago

12 Likes
2 Comments
0
Самое сложное в вечернем уходе - это снять макияж, а не растянуть его тонким слоем по всему лицу, оставляя черные следы от туши под глазами.
Любимый выбор девушек,  обожающих стойкий макияж - двухфазное средство для снятия макияжа Byotea Make Up Remover, богатое витаминами, экстрактами ромашки и лаванды🌼🌸💐
Очень бережно очищает от макияжа лицо и глаза, успокаивает кожу и снимает раздражение, обеспечивая коже необходимый уровень увлажнения. Идеально убирает водостойкий макияж!
Подходит даже для самой требовательной и чувствительной кожи!
Цена - 41 АЗН
#биотея #средстводлямакияжа #снятиемакияжа #умывалка #уходзакожейбаку #уходзалицомбаку #косметологбаку #органикбаку #facecarebaku #facecareaz #hekimkosmetoloq #kosmetologbaku #bakukosmetika
#makeupbaku #makeupremover #makiyajbaku #bakubeauty #parabenfree #slsfree #byotea #byoteafacecare #beautyshopaz #vizajbaku #bakucosmetology

Самое сложное в вечернем уходе - это снять макияж, а не растянуть его тонким слоем по всему лицу, оставляя черные следы от туши под глазами. Любимый выбор девушек, обожающих стойкий макияж - двухфазное средство для снятия макияжа Byotea Make Up Remover, богатое витаминами, экстрактами ромашки и лаванды Очень бережно очищает от макияжа лицо и глаза, успокаивает кожу и снимает раздражение, обеспечивая коже необходимый уровень увлажнения. Идеально убирает водостойкий макияж! Подходит даже для самой требовательной и чувствительной кожи! Цена - 41 АЗН #биотея #средстводлямакияжа #снятиемакияжа #умывалка #уходзакожейбаку #уходзалицомбаку #косметологбаку #органикбаку #facecarebaku #facecareaz #hekimkosmetoloq #kosmetologbaku #bakukosmetika #makeupbaku #makeupremover #makiyajbaku #bakubeauty #parabenfree #slsfree #byotea #byoteafacecare #beautyshopaz #vizajbaku #bakucosmetology - 2 hours ago

5 Likes
0 Comments
0
KHAS UTK KORANG YG NAK NMPAK KULIT AWET MUDA 10 TAHUN DRI USIA!😍
.
.
Supaya bila kita keluar berjalan dgn suami, org tak panggil kita kakak suami😭nangis bucu katil kalau dgar mcm tu kan?
.
.
Makin berumur makin banyak tompok hitam, makin byk garisan halus, makin gelap dan kulit mati di sana sini sampai kat tgn pun boleh ada kulit mati kehitaman..
.
.
Dengan #Kaisyaserum korang tak perlu risau. Tocopheryl Acetate (Vit E), Hydrolyzed Soy Protien dan Sodium Hyaluronate (Collagen) dah ckup bg tau yg Serum ini mmg membantu membuatkan skin kita rasa tegang, shining dan mencerahkan gelap dan tompok2 hitam tu..
Siapa yg masih mencari serum dan buntu nak guna yg mana, korang kena cuba ni sebab bukan hnya best je,tapi bebas dri bhan terlarang dan Halal Jakim korang 😍 Dan berkualiti no produk timbang kilo❌
Nak cuba?? klik link bawah ni 🧚‍♀️💕
Agent Charms Banting 📲www.wasap.my/60166469071 .
🚘 COD Banting ▶️ Sepang ▶️ Putrajaya ▶️ Cyberjaya ▶️ Dengkil .
📫 Postage Seluruh Malaysia 📦
.
Joint Charms Family
📲www.wasap.my/60166469071
.
#charms #solekdanrawat #halaljakim #charmsbanting #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #SLSfree
#agentcharmsbanting #codcharms #charmsdelivery #charmsputrajaya #charmssepang #charmsselangor #treaplus #superhealthbrand #setcharms #tonercharms #starglowscrub #foundation #essence #cleanser #makeupremover #tipcharms

KHAS UTK KORANG YG NAK NMPAK KULIT AWET MUDA 10 TAHUN DRI USIA! . . Supaya bila kita keluar berjalan dgn suami, org tak panggil kita kakak suaminangis bucu katil kalau dgar mcm tu kan? . . Makin berumur makin banyak tompok hitam, makin byk garisan halus, makin gelap dan kulit mati di sana sini sampai kat tgn pun boleh ada kulit mati kehitaman.. . . Dengan #Kaisyaserum korang tak perlu risau. Tocopheryl Acetate (Vit E), Hydrolyzed Soy Protien dan Sodium Hyaluronate (Collagen) dah ckup bg tau yg Serum ini mmg membantu membuatkan skin kita rasa tegang, shining dan mencerahkan gelap dan tompok2 hitam tu.. Siapa yg masih mencari serum dan buntu nak guna yg mana, korang kena cuba ni sebab bukan hnya best je,tapi bebas dri bhan terlarang dan Halal Jakim korang Dan berkualiti no produk timbang kilo Nak cuba?? klik link bawah ni 🧚‍♀️ Agent Charms Banting www.wasap.my/60166469071 . 🚘 COD Banting ️ Sepang ️ Putrajaya ️ Cyberjaya ️ Dengkil . Postage Seluruh Malaysia . Joint Charms Family www.wasap.my/60166469071 . #charms #solekdanrawat #halaljakim #charmsbanting #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #SLSfree #agentcharmsbanting #codcharms #charmsdelivery #charmsputrajaya #charmssepang #charmsselangor #treaplus #superhealthbrand #setcharms #tonercharms #starglowscrub #foundation #essence #cleanser #makeupremover #tipcharms - 2 hours ago

7 Likes
0 Comments
0
Sail away with our Heavenly Waters Soap Bar! 🧼 Perfect to compliment your bathroom colour scheme, with nourishing oils to soften your skin 💦 🌊 Available on line www.theveganfriendlysoapshop.co.uk & in store at @carltonhousevintageworksop 💚🌱 #theveganfriendlysoapshop #slsfree #parabenfree #crueltyfree #crueltyfreecosmetics #handmadeintheuk #veganfriendlysoap #veganfriendlycosmetics #veganfriendlyproducts #veganfriendly #certifiedvegan #vegancertified #vegancertifiedproducts #heavenlywaters #compassionatelifestyle

Sail away with our Heavenly Waters Soap Bar! 🧼 Perfect to compliment your bathroom colour scheme, with nourishing oils to soften your skin Available on line www.theveganfriendlysoapshop.co.uk & in store at @carltonhousevintageworksop #theveganfriendlysoapshop #slsfree #parabenfree #crueltyfree #crueltyfreecosmetics #handmadeintheuk #veganfriendlysoap #veganfriendlycosmetics #veganfriendlyproducts #veganfriendly #certifiedvegan #vegancertified #vegancertifiedproducts #heavenlywaters #compassionatelifestyle - 2 hours ago

9 Likes
0 Comments
0
Shampoo bars, conditioning all natural shampoo in a solid bar, clean hair naturally. Super rich with loads of fluffy lather, natural ingredients gently clean the hair and scalp without stripping away natural protective oils.
#oliveandcoconutshampoobar#nzuriorganicskincare#geraniumessentialoil#oliveoil#castoroil#coconutoil#gogreen#slsfree#parabenfree#chemicalfree#shampoobar#hairtonic#haircareproducts#beautyproducts#hairessential#activatedcharcoal#bentoniteclay#foodforhair#hairlover#organiccommunity#nontoxicproducts
Dm us for more details or u can reach us @ nzuriorganics.care@gmail.com

Shampoo bars, conditioning all natural shampoo in a solid bar, clean hair naturally. Super rich with loads of fluffy lather, natural ingredients gently clean the hair and scalp without stripping away natural protective oils. #oliveandcoconutshampoobar #nzuriorganicskincare #geraniumessentialoil #oliveoil #castoroil #coconutoil #gogreen #slsfree #parabenfree #chemicalfree #shampoobar #hairtonic #haircareproducts #beautyproducts #hairessential #activatedcharcoal #bentoniteclay #foodforhair #hairlover #organiccommunity #nontoxicproducts Dm us for more details or u can reach us @ nzuriorganics.care@gmail.com - 2 hours ago

10 Likes
0 Comments
0
#soap #soapmalaysia #sabunmalaysia #doorgiftmalaysia #birthdaygiftmalaysia #gift #travel #souvenirs #handmade #natural #vegan #parabenfree #slsfree #crueltyfree #japanese #aesthetic #nachuraru

#soap #soapmalaysia #sabunmalaysia #doorgiftmalaysia #birthdaygiftmalaysia #gift #travel #souvenirs #handmade #natural #vegan #parabenfree #slsfree #crueltyfree #japanese #aesthetic #nachuraru - 2 hours ago

19 Likes
0 Comments
0
#soap #soapmalaysia #sabunmalaysia #doorgiftmalaysia #birthdaygiftmalaysia #gift #travel #souvenirs #handmade #natural #vegan #parabenfree #slsfree #crueltyfree #japanese #aesthetic #nachuraru

#soap #soapmalaysia #sabunmalaysia #doorgiftmalaysia #birthdaygiftmalaysia #gift #travel #souvenirs #handmade #natural #vegan #parabenfree #slsfree #crueltyfree #japanese #aesthetic #nachuraru - 2 hours ago

17 Likes
0 Comments
0
Must use product this summer!
Just Spray n wipe off all dirt n dullness from your skin exposed to pollution and heat..!
Too handy, pocket size..
Carry it everywhere and keep your skin fresh and hydrated.
.
.
.
.
#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#.#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#healthycare#keepiteasy#simple#beauty#glowskin#brightskin#fairness#supplementsforskin#herbalife#pure#nopreservatives#slsfree#parabensfree#alcoholfreemumineenworld#mumineen #mumineenhunar#mumineenbusiness#mumineedads#mumineenglobal
#mumineenview#mumineens#mumineen_addvertise

Must use product this summer! Just Spray n wipe off all dirt n dullness from your skin exposed to pollution and heat..! Too handy, pocket size.. Carry it everywhere and keep your skin fresh and hydrated. . . . . #herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #.#herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #healthycare #keepiteasy #simple #beauty #glowskin #brightskin #fairness #supplementsforskin #herbalife #pure #nopreservatives #slsfree #parabensfree #alcoholfreemumineenworld #mumineen #mumineenhunar #mumineenbusiness #mumineedads #mumineenglobal #mumineenview #mumineens #mumineen_addvertise - 2 hours ago

10 Likes
0 Comments
0
Today is the day!!!
Come get your Cream & Coco on, smell all the things and find your new #SelfCareBae at our new location. Charlotte's first full service skin & hair healing sanctuary with in house production. We're open today from 11-4 with a gift for the first 50 to enter. See you there!!!
.
.
.
#CreamAndCoco #soap #soapmaker #soapshare #puresoapmaking #soaping #hotprocesssoap #hpsoap #artisansoap #handmadesoap #oliveoil #coconutoil #cocoabutter #sheabutter #luxury #soapmaking #slsfree #soapinthemold  #artisiansoap #handcraftedsoap #hp #organicsoap #naturalsoap  #NaturalSkinCare  #SelfCare #SelfLove #BlackOwned #BOB

Today is the day!!! Come get your Cream & Coco on, smell all the things and find your new #SelfCareBae at our new location. Charlotte's first full service skin & hair healing sanctuary with in house production. We're open today from 11-4 with a gift for the first 50 to enter. See you there!!! . . . #CreamAndCoco #soap #soapmaker #soapshare #puresoapmaking #soaping #hotprocesssoap #hpsoap #artisansoap #handmadesoap #oliveoil #coconutoil #cocoabutter #sheabutter #luxury #soapmaking #slsfree #soapinthemold #artisiansoap #handcraftedsoap #hp #organicsoap #naturalsoap #NaturalSkinCare #SelfCare #SelfLove #BlackOwned #BOB - 2 hours ago

64 Likes
5 Comments
0
Bidoyi Citronella merupakan sabun untuk kesehatan kulit yang serba guna. Di samping sangat berguna untuk sabun muka, Bidoyi Citronella juga sangat bermanfaat untuk membersihkan organ intim kewanitaan. +++
Jika digunakan pada muka, maka beberapa manfaat sabun Bidoyi Citronella berikut ini bisa anda dapatkan :
1. Menghilangkan jerawat
2. Menghilangkan flek hitam
3. Menghambat penuaan dini
4. Mengecilkan pori-pori wajah
5. Menghilangkan keriput di wajah
6. Mengatasi kulit berminyak
7. Menghilangkan gatal-gatal
8. Menghilangkan bau badan
9. Menjadikan kulit bersih, halus dan lembut +++
Apa sih yang menyebabkan Bidoyi Citronella bisa luar biasa seperti itu ?
Karena Bidoyi Citronella dibuat dari bahan-bahan herbal yang sangat bermanfaat bagi kesehatan kulit dan organ intim kita, antara lain :
Sarang Walet, Propolis, Colagen, Glutathione, Lemon, 
Minyak Kelapa, Ekstrak Buah Merah, Minyak Sereh Merah, 
Minyak Zaitun, Minyak Bulus,Vit A,Vit C,Vit E +++
Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk wajah :
Basahi wajah dengan air, usapkan sabun pada sekitar wajah dengan gerakan memutar selama kurang lebih 30 detik, bilas wajah sampai bersih. Gunakan 2x sehari pada pagi dan malam hari.

Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk organ kewanitaan & pria :
Basahi telapak tangan dengan air, usapkan sabun Bidoyi Citronella pada telapak tangan sampai mengeluarkan banyak busa. Basuh organ kewanitaan / pria anda dengan busa sabun Bidoyi Citronella, bilas sampai terasa keset dan bersih. Lakukan sehari 2x pada pagi dan malam hari. +++
Pemesanan dan Open Reseller
Wa : 083839414220

#sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun #sabuncollagen

Bidoyi Citronella merupakan sabun untuk kesehatan kulit yang serba guna. Di samping sangat berguna untuk sabun muka, Bidoyi Citronella juga sangat bermanfaat untuk membersihkan organ intim kewanitaan. +++ Jika digunakan pada muka, maka beberapa manfaat sabun Bidoyi Citronella berikut ini bisa anda dapatkan : 1. Menghilangkan jerawat 2. Menghilangkan flek hitam 3. Menghambat penuaan dini 4. Mengecilkan pori-pori wajah 5. Menghilangkan keriput di wajah 6. Mengatasi kulit berminyak 7. Menghilangkan gatal-gatal 8. Menghilangkan bau badan 9. Menjadikan kulit bersih, halus dan lembut +++ Apa sih yang menyebabkan Bidoyi Citronella bisa luar biasa seperti itu ? Karena Bidoyi Citronella dibuat dari bahan-bahan herbal yang sangat bermanfaat bagi kesehatan kulit dan organ intim kita, antara lain : Sarang Walet, Propolis, Colagen, Glutathione, Lemon, Minyak Kelapa, Ekstrak Buah Merah, Minyak Sereh Merah, Minyak Zaitun, Minyak Bulus,Vit A,Vit C,Vit E +++ Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk wajah : Basahi wajah dengan air, usapkan sabun pada sekitar wajah dengan gerakan memutar selama kurang lebih 30 detik, bilas wajah sampai bersih. Gunakan 2x sehari pada pagi dan malam hari. Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk organ kewanitaan & pria : Basahi telapak tangan dengan air, usapkan sabun Bidoyi Citronella pada telapak tangan sampai mengeluarkan banyak busa. Basuh organ kewanitaan / pria anda dengan busa sabun Bidoyi Citronella, bilas sampai terasa keset dan bersih. Lakukan sehari 2x pada pagi dan malam hari. +++ Pemesanan dan Open Reseller Wa : 083839414220 #sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun #sabuncollagen - 2 hours ago

6 Likes
0 Comments
0
Today is the day!!!
Come get your Cream & Coco on, smell all the things and find your new #SelfCareBae at our new location. Charlotte's first full service skin & hair healing sanctuary with in house production. We're open today from 11-4 with a gift for the first 50 to enter. See you there!!!
.
.
.
#CreamAndCoco #soap #soapmaker #soapshare #puresoapmaking #soaping #hotprocesssoap #hpsoap #artisansoap #handmadesoap #oliveoil #coconutoil #cocoabutter #sheabutter #luxury #soapmaking #slsfree #soapinthemold  #artisiansoap #handcraftedsoap #hp #organicsoap #naturalsoap  #NaturalSkinCare  #SelfCare #SelfLove #BlackOwned #BOB

Today is the day!!! Come get your Cream & Coco on, smell all the things and find your new #SelfCareBae at our new location. Charlotte's first full service skin & hair healing sanctuary with in house production. We're open today from 11-4 with a gift for the first 50 to enter. See you there!!! . . . #CreamAndCoco #soap #soapmaker #soapshare #puresoapmaking #soaping #hotprocesssoap #hpsoap #artisansoap #handmadesoap #oliveoil #coconutoil #cocoabutter #sheabutter #luxury #soapmaking #slsfree #soapinthemold #artisiansoap #handcraftedsoap #hp #organicsoap #naturalsoap #NaturalSkinCare #SelfCare #SelfLove #BlackOwned #BOB - 2 hours ago

125 Likes
10 Comments
0
Remember to protect your skin, it's so important. But equally important is to have a read of what your sun cream contains. It only takes 20 seconds of exposure for some chemicals to be absorbed into our skin 🙈
Our Seaweed and Stem Cell Moisturiser contains a natural physical SPF25. ..
#sunnyday #wearsunscreen #spfmoisturiser #spf #naturalspf #loveyourskin #physicalspf #natural #lovetheskinyourein #beauty #skincare #organicskincare #organicplantoils #sensitiveskincare #ecobeauty #ecoskincare #crueltyfreeskincare #slsfree

Remember to protect your skin, it's so important. But equally important is to have a read of what your sun cream contains. It only takes 20 seconds of exposure for some chemicals to be absorbed into our skin Our Seaweed and Stem Cell Moisturiser contains a natural physical SPF25. .. #sunnyday #wearsunscreen #spfmoisturiser #spf #naturalspf #loveyourskin #physicalspf #natural #lovetheskinyourein #beauty #skincare #organicskincare #organicplantoils #sensitiveskincare #ecobeauty #ecoskincare #crueltyfreeskincare #slsfree - 2 hours ago

10 Likes
0 Comments
0
Skin experts say that the time required to remove makeup should be the same as the time you took to apply it! Which means you must follow each skincare step to put the nourishment back into the skin.

How many of you follow this rule?
.
#aaranyaa #aaranyaa_ #skincare #naturalskincare #skincareroutine #ayurveda #ayurvedic #herbal #chemicalfree #parabenfree #suphatefree #haircare #hairspa #athomespa #indianbeautyblogger #indianbeautycommunity #beautycommunity #arganoil #hairoil #ayurvedichaircare #haircare #naturalhaircare #chemicalfree #hairoil #hairtreatment #bodywash #bodycare #slsfree #antiageing #antiageingskincare

Skin experts say that the time required to remove makeup should be the same as the time you took to apply it! Which means you must follow each skincare step to put the nourishment back into the skin. How many of you follow this rule? . #aaranyaa #aaranyaa_ #skincare #naturalskincare #skincareroutine #ayurveda #ayurvedic #herbal #chemicalfree #parabenfree #suphatefree #haircare #hairspa #athomespa #indianbeautyblogger #indianbeautycommunity #beautycommunity #arganoil #hairoil #ayurvedichaircare #haircare #naturalhaircare #chemicalfree #hairoil #hairtreatment #bodywash #bodycare #slsfree #antiageing #antiageingskincare - 2 hours ago

20 Likes
0 Comments
0
Currently using the @tropicskincare cleanser combined with @moogooskincare moisturiser.  I have quite an oily skin with random dry patches so im finding they work together good. What makes it even better is they are free from horrible chemicals so you can happily apply it to your skin 😊 #tropic #moogoo #naturalskincare #slsfree #parabenfree

Currently using the @tropicskincare cleanser combined with @moogooskincare moisturiser. I have quite an oily skin with random dry patches so im finding they work together good. What makes it even better is they are free from horrible chemicals so you can happily apply it to your skin #tropic #moogoo #naturalskincare #slsfree #parabenfree - 2 hours ago

6 Likes
0 Comments
0
Cumartesine biraz gülüş terapisi eklemeye ne dersin?🤩
Yeni nesil diş beyazlatma🌿
.
#smilelabturkiye #vegan #güzellikçok #triclosanfree #slsfree #parabenfree #alcoholfree #crueltyfree #medkokozmetik

Cumartesine biraz gülüş terapisi eklemeye ne dersin?🤩 Yeni nesil diş beyazlatma . #smilelabturkiye #vegan #güzellikçok #triclosanfree #slsfree #parabenfree #alcoholfree #crueltyfree #medkokozmetik - 3 hours ago

11 Likes
0 Comments
0
💕My Natural skincare routine has been a journey of learning over the years. Being in my 50s now, looking after my skin is just as important to me as looking after my health & wellbeing. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💕Everything I’ve used has been amazing in some magical way. Some things I’ve done religiously; every day for years and years I cleanse my skin first thing and afterwards I always always splash my face with cold water, kind of done that instinctively from my teenage years, helps to close the pores. Plus I’ll body brush (most days) - always brush upwards and towards the heart for best benefits.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💕Some of my recent choices that feature in my skincare regime are @lush I just love their sesame seed face moisturiser, it really works on sensitive to dry skin. I totally love how the Essential Moisturiser from @glowbotanicals makes my skin feel, feels luxurious and pampered - it even contains the beauty mineral MSM which improves healthy collagen. @tropicskincare i love their cleansers and their lip fudge (contains 26 botanicals) and organic sweet almond oil i use on my body. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💕 what’s your fav natural skincare product?
#naturalskincare #crueltyfree #organic .
.
.
.
.
.
 #slsfree #toxicfree #sustainableliving #lowimpact #lovetheplanet #organic #vegan #ecofriendly #consciousmumma #wellness #selfcareroutine #health #vitality #plasticfree #veganfortheplanet #greenliving #zerowasteliving #consciousconsumer

My Natural skincare routine has been a journey of learning over the years. Being in my 50s now, looking after my skin is just as important to me as looking after my health & wellbeing. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Everything I’ve used has been amazing in some magical way. Some things I’ve done religiously; every day for years and years I cleanse my skin first thing and afterwards I always always splash my face with cold water, kind of done that instinctively from my teenage years, helps to close the pores. Plus I’ll body brush (most days) - always brush upwards and towards the heart for best benefits. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Some of my recent choices that feature in my skincare regime are @lush I just love their sesame seed face moisturiser, it really works on sensitive to dry skin. I totally love how the Essential Moisturiser from @glowbotanicals makes my skin feel, feels luxurious and pampered - it even contains the beauty mineral MSM which improves healthy collagen. @tropicskincare i love their cleansers and their lip fudge (contains 26 botanicals) and organic sweet almond oil i use on my body. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ what’s your fav natural skincare product? #naturalskincare #crueltyfree #organic . . . . . . #slsfree #toxicfree #sustainableliving #lowimpact #lovetheplanet #organic #vegan #ecofriendly #consciousmumma #wellness #selfcareroutine #health #vitality #plasticfree #veganfortheplanet #greenliving #zerowasteliving #consciousconsumer - 3 hours ago

14 Likes
3 Comments
0
Biz bu buklelere bayılıyoruz🤩
Sen ne düşünüyorsun?
#temiziçerikprofesyonelsonuç 💯👌🏻 #güzellikçok #marcanthonyturkiye #eczanelerde #watsons #parabenfree #ftalatfree #slsfree #sulfatefree #medkokozmetik

Biz bu buklelere bayılıyoruz🤩 Sen ne düşünüyorsun? #temiziçerikprofesyonelsonuç 🏻 #güzellikçok #marcanthonyturkiye #eczanelerde #watsons #parabenfree #ftalatfree #slsfree #sulfatefree #medkokozmetik - 3 hours ago

91 Likes
1 Comments
0
On frame: Sakura Confetti, Artisan Soap with Kombucha 🌸🌸🌸 at the Beach! Siap bikin kulitmu tetap sehat dan lembab, meski weekend ini seharian mantai 🏖🏝
_
📲 DM/SMS/WhatsApp ➡ +62-8777-562490 📱 shopee.co.id/cocosoapworks 💻Line: monaysm 
_ 
Sabun Coco Soap Works terbuat dari minyak dan bahan 
alami, dengan pewarna dan pewangi yang pasti aman, 🚫 
tidak mengandung SLS / 🚫 Parabens / 🚫 bahan kimia 
yang berbahaya loh. Psssst, agar sabun mu awet dan tahan 
lama, jangan lupa simpan di tempat kering setelah 
pemakaian yaa 😊

On frame: Sakura Confetti, Artisan Soap with Kombucha at the Beach! Siap bikin kulitmu tetap sehat dan lembab, meski weekend ini seharian mantai 🏖🏝 _ DM/SMS/WhatsApp +62-8777-562490 shopee.co.id/cocosoapworks Line: monaysm _ Sabun Coco Soap Works terbuat dari minyak dan bahan alami, dengan pewarna dan pewangi yang pasti aman, tidak mengandung SLS / Parabens / bahan kimia yang berbahaya loh. Psssst, agar sabun mu awet dan tahan lama, jangan lupa simpan di tempat kering setelah pemakaian yaa - 3 hours ago

22 Likes
2 Comments
0
Some things are beautiful and technically brilliant ..... and not very wearable. And some are all of those things! ⬅️ swipe for wearable, brilliant AND beautiful. 👀 shop in bio.
🌱
#tropic#dior#diorexhibition#modernmakeup#naturalmakeup#modernbeauty#designyourlook#jantropicskincare#styleanyage#styleblogger

Some things are beautiful and technically brilliant ..... and not very wearable. And some are all of those things! ️ swipe for wearable, brilliant AND beautiful. shop in bio. #tropic #dior #diorexhibition #modernmakeup #naturalmakeup #modernbeauty #designyourlook #jantropicskincare #styleanyage #styleblogger - 3 hours ago

5 Likes
1 Comments
0
Buena Pascua a tod@ss.. #nubea #essentialoiltherapy #nubeaday #essentia #detox #caida #caspa #grasa #hipersensibilidad #screenhaircare #slsfree #slesfree #parabensfree #deafree #meafree #alcoholfree #anomaliascuerocabelludo #cute #dermatologicamentetestados #aceitesesenciales #loveisinthehair #malaga #scalp #onlyproffessional

Buena Pascua a tod@ss.. #nubea #essentialoiltherapy #nubeaday #essentia #detox #caida #caspa #grasa #hipersensibilidad #screenhaircare #slsfree #slesfree #parabensfree #deafree #meafree #alcoholfree #anomaliascuerocabelludo #cute #dermatologicamentetestados #aceitesesenciales #loveisinthehair #malaga #scalp #onlyproffessional - 3 hours ago

12 Likes
0 Comments
0
Equilibra'nın bitkisel şampuanını hala denemedniz mi? Sadece @hobiparfumerisoma 'da 💫💚 #parabenfree #slsfree #natural #equilibra #hobiparfümerisoma

Equilibra'nın bitkisel şampuanını hala denemedniz mi? Sadece @hobiparfumerisoma 'da #parabenfree #slsfree #natural #equilibra #hobiparfümerisoma - 3 hours ago

4 Likes
0 Comments
0
ตอบโจทย์ผิวระคายเคือง บอบบาง แพ้ง่าย ต้นเหตุหลักของปัญหาผิว

Skin Barrier ของผิวสุขภาพดี จะประกอบไปด้วย Ceramide, Fatty Acid และ Cholesterol ในอัตราส่วนประมาณ 1:1:1 ที่อยู่ชั้นบนสุดของผิว

ทำหน้าที่เป็นปราการด่านแรกในการป้องกันไม่ให้สิ่งสกปรก หรือสิ่งแปลกปลอมหลุดเข้ามาในชั้นผิวเรา และยังช่วยป้องกันการสูญเสียความชุ่มชื้นของผิว และควบคุมการอักเสบของผิวอีกด้วย

ถ้าพูดเปรียบเทียบให้เข้าใจง่ายมากขึ้นก็คือ Skin Barrier เปรียบเสมือนกำแพง เซลล์ผิวหนังเปรียบเสมือนก้อนอิฐที่ก่อตัวกันขึ้นเป็นกำแพงที่แข็งแรง โดยมีไขมันและมอยส์เจอร์ไรเซอร์ทำหน้าที่เหมือนปูน คอยเชื่อมเซลล์ผิวไม่ให้หลุดออกจากกัน

ที่มา: Vavrova K, Kovacik A, Opalka L, Ceramides in the skin barrier: Eur. Pharm. J. 2017, 64 (2): 28-35.

____________________

ปรึกษาหรือสั่งซื้อได้ที่
LINE ID: @FYNEskin ( มี @ )
LINE: line.me/R/ti/p/%40fyneskin
Shopee: shopee.co.th/fyne_skin_official_store
Lazada: www.lazada.co.th/shop/fyne
Messenger: m.me/fyneskinofficial

#FYNE #FYNEskin #healthy #healthyskin #healthskincare #skincare #skincareroutine #sensitive #sensitiveskin #sensitiveskincare #vegan #crultyfree #crultyfreebeauty #alcoholfree #fragrancefree #SLSfree #gentleskincare #pm25

ตอบโจทย์ผิวระคายเคือง บอบบาง แพ้ง่าย ต้นเหตุหลักของปัญหาผิว Skin Barrier ของผิวสุขภาพดี จะประกอบไปด้วย Ceramide, Fatty Acid และ Cholesterol ในอัตราส่วนประมาณ 1:1:1 ที่อยู่ชั้นบนสุดของผิว ทำหน้าที่เป็นปราการด่านแรกในการป้องกันไม่ให้สิ่งสกปรก หรือสิ่งแปลกปลอมหลุดเข้ามาในชั้นผิวเรา และยังช่วยป้องกันการสูญเสียความชุ่มชื้นของผิว และควบคุมการอักเสบของผิวอีกด้วย ถ้าพูดเปรียบเทียบให้เข้าใจง่ายมากขึ้นก็คือ Skin Barrier เปรียบเสมือนกำแพง เซลล์ผิวหนังเปรียบเสมือนก้อนอิฐที่ก่อตัวกันขึ้นเป็นกำแพงที่แข็งแรง โดยมีไขมันและมอยส์เจอร์ไรเซอร์ทำหน้าที่เหมือนปูน คอยเชื่อมเซลล์ผิวไม่ให้หลุดออกจากกัน ที่มา: Vavrova K, Kovacik A, Opalka L, Ceramides in the skin barrier: Eur. Pharm. J. 2017, 64 (2): 28-35. ____________________ ปรึกษาหรือสั่งซื้อได้ที่ LINE ID: @FYNEskin ( มี @ ) LINE: line.me/R/ti/p/%40fyneskin Shopee: shopee.co.th/fyne_skin_official_store Lazada: www.lazada.co.th/shop/fyne Messenger: m.me/fyneskinofficial #FYNE #FYNEskin #healthy #healthyskin #healthskincare #skincare #skincareroutine #sensitive #sensitiveskin #sensitiveskincare #vegan #crultyfree #crultyfreebeauty #alcoholfree #fragrancefree #SLSfree #gentleskincare #pm25 - 3 hours ago

20 Likes
0 Comments
0
ДАРИМ ПОДАРОК КАЖДУЮ НЕДЕЛЮ!Каждый понедельник активный участник нашей инста странички будет получать подарочек от нашего магазина... Просто отмечай подружек под каждой новой публикацией и ставь лайки- и возможно именно ТЫ ПОЛУЧИШЬ ПОДАРОК НА ЭТОЙ НЕДЕЛЕ🎁

Для очищения и свежести Ваших волос - отличная тройка от Natura Kamchatka: шампунь, бальзам и маска для склонных к жирности волос. Подходят для ежедневного применения. 🏡Мы находимся: г. Талдыкорган 👉Торговый дом "Евразия"👉1 этаж 👉4 бутик OrganicShop
———————————————————————
🌏Отправляем товар по​ Городам Казахстана

Стоимость доставки​ зависит от массы вашего заказа ———————————————————————
✈️Доставка по​ почте от 700 тенге и выше ———————————————————————
🚍Доставка курьером​ от двери до двери​ от 1300 тенге ————————————————————————
🚖Доставка​ по городу​ от​ 300 тенге и выше ——————————————————— #slsfree #parabenfree #hairtaldykorgan #hairproduct #hairoils #hair #волосымосква #натуральныйшампунь #органическаякосметика #shampoo #mask #hairmask #taldykorgan #москва #москвасити #Kazakhstan #astana #almata #ucharal #ushtobe #tekeli #karabulak

ДАРИМ ПОДАРОК КАЖДУЮ НЕДЕЛЮ!Каждый понедельник активный участник нашей инста странички будет получать подарочек от нашего магазина... Просто отмечай подружек под каждой новой публикацией и ставь лайки- и возможно именно ТЫ ПОЛУЧИШЬ ПОДАРОК НА ЭТОЙ НЕДЕЛЕ Для очищения и свежести Ваших волос - отличная тройка от Natura Kamchatka: шампунь, бальзам и маска для склонных к жирности волос. Подходят для ежедневного применения. Мы находимся: г. Талдыкорган Торговый дом "Евразия"1 этаж 4 бутик OrganicShop ——————————————————————— Отправляем товар по​ Городам Казахстана Стоимость доставки​ зависит от массы вашего заказа ——————————————————————— ️Доставка по​ почте от 700 тенге и выше ——————————————————————— 🚍Доставка курьером​ от двери до двери​ от 1300 тенге ———————————————————————— 🚖Доставка​ по городу​ от​ 300 тенге и выше ——————————————————— #slsfree #parabenfree #hairtaldykorgan #hairproduct #hairoils #hair #волосымосква #натуральныйшампунь #органическаякосметика #shampoo #mask #hairmask #taldykorgan #москва #москвасити #Kazakhstan #astana #almata #ucharal #ushtobe #tekeli #karabulak - 3 hours ago

22 Likes
5 Comments
0
The pretty plump collection includes : 💦🐰🌸 Rose plumping Mist With Vitamin C & 💄👄 Lip Plumping treatment . Which one do you like better?🤔🎁

The pretty plump collection includes : Rose plumping Mist With Vitamin C & Lip Plumping treatment . Which one do you like better?🤔 - 4 hours ago

12 Likes
1 Comments
0
What are shampoo bars?

Shampoo Bars Are One Of Our Favorite Discoveries! ... Although the process for making a shampoo bar is the same as making soap, our shampoo bar "recipes" are specially formulated with natural plant oils, butters, botanicals and essential oils that nourish your hair and scalp.
#nzuriorganicskincare#bentoniteclay#activatedcharcoal#geraniumesseentialoil#oliveoil#coconutoil#fragrances#botanical#sheabutter#gogreen#plasticfree#becrueltyfree#castoroil#nontoxicproducts#greenproducts#organiccommunity#beautyproducts#shampoobar#slsfree#parabenfree#haircare#haircareproducts
Dm us for more details or u can also reach us @nzuriorganics.care@gmail.com

What are shampoo bars? Shampoo Bars Are One Of Our Favorite Discoveries! ... Although the process for making a shampoo bar is the same as making soap, our shampoo bar "recipes" are specially formulated with natural plant oils, butters, botanicals and essential oils that nourish your hair and scalp. #nzuriorganicskincare #bentoniteclay #activatedcharcoal #geraniumesseentialoil #oliveoil #coconutoil #fragrances #botanical #sheabutter #gogreen #plasticfree #becrueltyfree #castoroil #nontoxicproducts #greenproducts #organiccommunity #beautyproducts #shampoobar #slsfree #parabenfree #haircare #haircareproducts Dm us for more details or u can also reach us @nzuriorganics.care @gmail.com - 4 hours ago

10 Likes
1 Comments
0
LEANOR, titisan rahsia alam untuk kulit anjal berseri ✨
.
LEANOR, ekstrak istimewa yang diformulasikan dengan khasiat ekstrak buluh dan tumbuhan rahsia yang kaya dengan vitamin dah mineral
.
LEANOR, yang membawa maksud cahaya, dengan harapan ianya dapat memberi cahaya kepada setiap pengguna yang memakainya
.
🌱Makeup Hydrating Essence
🌱Pure Revitalization Oil
🌱Concentrated Brightening Toner
.
LEANOR, siapa dah cuba LEANOR dalam list ‘skincare’ ni?🙋🏻‍♀
.
🧚‍♀️💕
Agent Charms Banting 📲www.wasap.my/60166469071 .
🚘 COD Banting ▶️ Sepang ▶️ Putrajaya ▶️ Cyberjaya ▶️ Dengkil .
📫 Postage Seluruh Malaysia 📦
.
Joint Charms Family
📲www.wasap.my/60166469071
.
#charms #solekdanrawat #halaljakim #charmsbanting #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #SLSfree
#agentcharmsbanting #codcharms #charmsdelivery #charmsputrajaya #charmssepang #charmsselangor #treaplus #superhealthbrand #setcharms #tonercharms #starglowscrub #foundation #essence #cleanser #makeupremover #charmstip

LEANOR, titisan rahsia alam untuk kulit anjal berseri . LEANOR, ekstrak istimewa yang diformulasikan dengan khasiat ekstrak buluh dan tumbuhan rahsia yang kaya dengan vitamin dah mineral . LEANOR, yang membawa maksud cahaya, dengan harapan ianya dapat memberi cahaya kepada setiap pengguna yang memakainya . Makeup Hydrating Essence Pure Revitalization Oil Concentrated Brightening Toner . LEANOR, siapa dah cuba LEANOR dalam list ‘skincare’ ni?🏻‍♀ . 🧚‍♀️ Agent Charms Banting www.wasap.my/60166469071 . 🚘 COD Banting ️ Sepang ️ Putrajaya ️ Cyberjaya ️ Dengkil . Postage Seluruh Malaysia . Joint Charms Family www.wasap.my/60166469071 . #charms #solekdanrawat #halaljakim #charmsbanting #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #SLSfree #agentcharmsbanting #codcharms #charmsdelivery #charmsputrajaya #charmssepang #charmsselangor #treaplus #superhealthbrand #setcharms #tonercharms #starglowscrub #foundation #essence #cleanser #makeupremover #charmstip - 4 hours ago

6 Likes
0 Comments
0
🔊We are family ... #familyportraitsession

We are family ... #familyportraitsession - 4 hours ago

269 Likes
2 Comments
0
We have 20% off EVERYTHING site wide this weekend when you enter the code EASTER at the checkout. Shop via the link in our bio - ends Tuesday at 9am! .
.
.
#purcosmeticsuk #pur #beauty #cleanbeauty #vegan #veganbeauty #veganmakeup #crueltyfree #crueltyfreemakeup #crueltyfreebeauty #makeup #mua #bblogger #complexion #contour #talcfree #glutenfree #parabenfree #leapingbunny #mineraloilfree #slsfree

We have 20% off EVERYTHING site wide this weekend when you enter the code EASTER at the checkout. Shop via the link in our bio - ends Tuesday at 9am! . . . #purcosmeticsuk #pur #beauty #cleanbeauty #vegan #veganbeauty #veganmakeup #crueltyfree #crueltyfreemakeup #crueltyfreebeauty #makeup #mua #bblogger #complexion #contour #talcfree #glutenfree #parabenfree #leapingbunny #mineraloilfree #slsfree - 4 hours ago

17 Likes
2 Comments
0
Skip the choccy this weekend & treat yourself to the gift of natural wellbeing ... we’re proud stockists of @madebycoopers who lovingly create small batch Organic, Vegan and Cruelty Free lifestyle products for face, body and home. Think gifts of Calm ... of Happy ... of Restore ... absolute bliss! 🌱🧖🏻‍♀️
.
#ecoluxebeauty #naturalbeauty #naturalwellbeing #organic #vegan #palmfree #crueltyfree #slsfree #independentbeautyboutique #pontcanna

Skip the choccy this weekend & treat yourself to the gift of natural wellbeing ... we’re proud stockists of @madebycoopers who lovingly create small batch Organic, Vegan and Cruelty Free lifestyle products for face, body and home. Think gifts of Calm ... of Happy ... of Restore ... absolute bliss! 🧖🏻‍♀️ . #ecoluxebeauty #naturalbeauty #naturalwellbeing #organic #vegan #palmfree #crueltyfree #slsfree #independentbeautyboutique #pontcanna - 4 hours ago

17 Likes
0 Comments
0
Did you know that our Tinted Moisturiser contains SPF 20? A sheer to medium coverage, it’s the perfect spring/summer base. .
.
.
#purcosmeticsuk #pur #beauty #cleanbeauty #vegan #veganbeauty #veganmakeup #crueltyfree #crueltyfreemakeup #crueltyfreebeauty #makeup #mua #bblogger #complexion #contour #talcfree #glutenfree #parabenfree #leapingbunny #mineraloilfree #slsfree

Did you know that our Tinted Moisturiser contains SPF 20? A sheer to medium coverage, it’s the perfect spring/summer base. . . . #purcosmeticsuk #pur #beauty #cleanbeauty #vegan #veganbeauty #veganmakeup #crueltyfree #crueltyfreemakeup #crueltyfreebeauty #makeup #mua #bblogger #complexion #contour #talcfree #glutenfree #parabenfree #leapingbunny #mineraloilfree #slsfree - 4 hours ago

21 Likes
3 Comments
0
#testimonysaturday
#sutraaveraseries 
#organicaloevera .
#slsfree #parabenfree #mineraloilfree #artificialfragrancefree #noartificialcoloring #glutenfree #nottestedonanimals .
#safeforbaby #safeforkids #safeforall #sensitiveskincare #dryskinsolutions #dryskintreatment #moisturising #soothing #sunbathing #sunprotection

#testimonysaturday #sutraaveraseries #organicaloevera . #slsfree #parabenfree #mineraloilfree #artificialfragrancefree #noartificialcoloring #glutenfree #nottestedonanimals . #safeforbaby #safeforkids #safeforall #sensitiveskincare #dryskinsolutions #dryskintreatment #moisturising #soothing #sunbathing #sunprotection - 4 hours ago

5 Likes
0 Comments
0
Selamat berakhir pekan, Sahabat Aquila! Aquila akan selalu menemani kisah perjalanan kulitmu yang semakin sehat dan terawat dari hari ke hari 🌸
.
. 📲 0813 99 7505 99
.
.

#kosmetikorganik #organicskincare #naturalskincare #aquilaherbal #perawatansetelahmelahirkan #pregnancyskincare #skincarebumil #skincareibuhamil #flekhitam #selulit #penghilangbekasluka #bekaslukajahitan #stretchmark #darkspot #parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb #allnatural #perawatankulitalami #localproduct #bumilfriendly #skincareforpregnancy #instabeauty #instahealthy

Selamat berakhir pekan, Sahabat Aquila! Aquila akan selalu menemani kisah perjalanan kulitmu yang semakin sehat dan terawat dari hari ke hari . . 0813 99 7505 99 . . #kosmetikorganik #organicskincare #naturalskincare #aquilaherbal #perawatansetelahmelahirkan #pregnancyskincare #skincarebumil #skincareibuhamil #flekhitam #selulit #penghilangbekasluka #bekaslukajahitan #stretchmark #darkspot #parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb #allnatural  #perawatankulitalami #localproduct #bumilfriendly #skincareforpregnancy  #instabeauty #instahealthy - 5 hours ago

7 Likes
0 Comments
0
Aquila dibuat oleh seorang Pharmasist dan dilakukan uji kualitas oleh Pharmasist dengan sertifikasi GMP (Good Manufacturing Practice)

Pengawasan dalam pemasaran produk kami menggunakan konsep pharmacovigilance, dimana kami akan melakukan pendeteksian, penilaian dan pencegahan kejadian yang tidak diinginkan (adverse reaction) dengan cara memberikan konsultasi kepada konsumen kami sebelum mereka membeli produk kami, serta melakukan monitoring pada special case.

Semua Produk kami tidak mengandung bahan berbahaya seperti Paraben, Sulfate, Phthalate dan turunannya sehingga aman untuk digunakan
.
.
📲 0813 99 7505 99
.

#kosmetikorganik #organicskincare #naturalskincare #aquilaherbal #goldgamatcream #goldgamataquila #ggcreamaquila #perawatansetelahmelahirkan #pregnancyskincare #kosmetikibuhamil #skincarebumil #skincareibuhamil #flekhitam #selulit #penghilangbekasluka #bekaslukajahitan #stretchmark #darkspot #ggaquila 
#parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb

Aquila dibuat oleh seorang Pharmasist dan dilakukan uji kualitas oleh Pharmasist dengan sertifikasi GMP (Good Manufacturing Practice) Pengawasan dalam pemasaran produk kami menggunakan konsep pharmacovigilance, dimana kami akan melakukan pendeteksian, penilaian dan pencegahan kejadian yang tidak diinginkan (adverse reaction) dengan cara memberikan konsultasi kepada konsumen kami sebelum mereka membeli produk kami, serta melakukan monitoring pada special case. Semua Produk kami tidak mengandung bahan berbahaya seperti Paraben, Sulfate, Phthalate dan turunannya sehingga aman untuk digunakan . . 0813 99 7505 99 . #kosmetikorganik #organicskincare #naturalskincare #aquilaherbal #goldgamatcream #goldgamataquila #ggcreamaquila #perawatansetelahmelahirkan #pregnancyskincare #kosmetikibuhamil #skincarebumil #skincareibuhamil #flekhitam #selulit #penghilangbekasluka #bekaslukajahitan #stretchmark #darkspot #ggaquila #parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb - 5 hours ago

5 Likes
0 Comments
0
Aquila diproduksi menggunakan bahan-bahan alami, organik & berkualitas sehingga memberikan efek baik jangka panjang.
.
.

Beberapa bahan yg digunakan adalah:
. 🍃 ekstrak murni, bukan jus atau puree sehingga hasil lebih cepat
. 🍋 pure essential oil (minyak atsiri) sehingga wangi produk tidak hanya wangi tetapi juga memiliki efek terapi
. 🌸 bahan alami & organik. Beberapa sudah bersertifikat organik, ada yg belum bersertifikat organik & ada pula yg kami tanam & olah sendiri juga kemitraan dengan petani lokal
. 🌏 kami mengutamakan bahan asli Indonesia namun jika belum ada bahan yang mempunyai efektifitas & efisiensi yg sama maka untuk sementara menggunakan beberapa bahan import
.
.
📲 0813 99 7505 99
__

#parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb #aquila #aquilaherbal #reselleraquilabali #balibible #baliherbal #balilife #kosmetikaman #kosmetikalami #skincarebumil

Aquila diproduksi menggunakan bahan-bahan alami, organik & berkualitas sehingga memberikan efek baik jangka panjang. . . Beberapa bahan yg digunakan adalah: . ekstrak murni, bukan jus atau puree sehingga hasil lebih cepat . 🍋 pure essential oil (minyak atsiri) sehingga wangi produk tidak hanya wangi tetapi juga memiliki efek terapi . bahan alami & organik. Beberapa sudah bersertifikat organik, ada yg belum bersertifikat organik & ada pula yg kami tanam & olah sendiri juga kemitraan dengan petani lokal . kami mengutamakan bahan asli Indonesia namun jika belum ada bahan yang mempunyai efektifitas & efisiensi yg sama maka untuk sementara menggunakan beberapa bahan import . . 0813 99 7505 99 __ #parabenfree #slsfree #detergentfree #pureessentialoils #pureessentialoil #hajjessential #aquilabali #reselleraquila #aquilaherb #aquila #aquilaherbal #reselleraquilabali #balibible #baliherbal #balilife #kosmetikaman #kosmetikalami #skincarebumil - 5 hours ago

9 Likes
2 Comments
0
WE'RE GIVING AWAY 20% UNTIL MIDNIGHT EASTER MONDAY

Hunt down a bargain this Easter and grab yourself 20% off our natural and nutrient dense skincare. What’s not to love about calorie free Easter goodness - it’s waaaaaaayy better than chocolate, we promise! 
To get involved all you have to do is enter CHEAPCHEAP at checkout. Don't forget, if you spend over $50 you'll get free shipping in New Zealand too. To get cracking, click on the link in our bio >>>>>>🐥🐣

WE'RE GIVING AWAY 20% UNTIL MIDNIGHT EASTER MONDAY Hunt down a bargain this Easter and grab yourself 20% off our natural and nutrient dense skincare. What’s not to love about calorie free Easter goodness - it’s waaaaaaayy better than chocolate, we promise! To get involved all you have to do is enter CHEAPCHEAP at checkout. Don't forget, if you spend over $50 you'll get free shipping in New Zealand too. To get cracking, click on the link in our bio >>>>>> - 6 hours ago

16 Likes
2 Comments
0
On the back of our skincare you can find all the info you need to be better informed about the ingredients you're using on your skin 💪

R10 Labs is:
- Cruelty Free
- Free from nasty ingredients, including Petrochemicals, Parabens, Sulphates (SLS SLES), Synthetic Dyes, MI, MCI, Alcohol, Pthalates, Artificial Scents, Mineral Oils or Petrolatum
- Free from microbeads, microplastics & synthetic polymers
- Formulated & Manufactured in the UK 
To name a few! 👏
.
.
#R10Labs
#skincare #beauty #antipollution #skinsolution #Natural #Vegan #ForMen #MaleGrooming #antioxidant #SLSFree #sensitiveskin #Green #Recycle #beautyproduct #beautybloggers #bblogger #MensSkinCare #halal #halalskincare #naturalskincare #lifestyle #healthy #healthyskin #healthybody #grooming #skincarelover

On the back of our skincare you can find all the info you need to be better informed about the ingredients you're using on your skin R10 Labs is: - Cruelty Free - Free from nasty ingredients, including Petrochemicals, Parabens, Sulphates (SLS SLES), Synthetic Dyes, MI, MCI, Alcohol, Pthalates, Artificial Scents, Mineral Oils or Petrolatum - Free from microbeads, microplastics & synthetic polymers - Formulated & Manufactured in the UK To name a few! . . #R10Labs #skincare #beauty #antipollution #skinsolution #Natural #Vegan #ForMen #MaleGrooming #antioxidant #SLSFree #sensitiveskin #Green #Recycle #beautyproduct #beautybloggers #bblogger #MensSkinCare #halal #halalskincare #naturalskincare #lifestyle #healthy #healthyskin #healthybody #grooming #skincarelover - 7 hours ago

25 Likes
3 Comments
0
1 2 3 ขั้นตอนง่ายๆ ในการดูแลและบำรุงผิวหน้าให้สุขภาพดี เพียงใช้ เซ็ทนีม🌿 ที่เริ่มจากล้าง สครับและพอกหน้า👍🏼 นอกจากจะทำความสะอาดผิวหน้าอย่างล้ำลึกแล้ว ยังช่วยบำรุงและดูแลผิวให้สุขภาพดี เนียนนุ่มชุ่มชื้น ไร้สิวและความมัน🥰 
เฮิร์บ ยาตรา จัดโปรมาให้แล้วทั้ง 3 ชิ้นนี้
💦 Purifying Neem Face Wash(100ml) เดิม 170 บาท
🧽 Purifying Neem Scrub(100ml) เดิม 190 บาท
🌝  Purifying Neem Pack(100ml) เดิม 190 บาท
รวมทั้งสิ้น 550 บาท 🚨🚨🚨แต่เราขายเพียง 440 บาทเท่านั้น🚨🚨🚨 (***สินค้ามีจำนวนจำกัด***) Cr: Himalaya personal care

#Healthcare #BestofIndia #Naturalproduct #Herbalproduct #ของมันต้องมี #ใช้ดีบอกต่อ #Herbyatra #himalayathailand #himalaya #natural #productofindia #recommended #bestseller #scrub #facescrub #neemfacescrub #purifyingneemscrub #neemscrub #facewash #parabensfree #nonparabens
#slsfree #phthalatesfree #neem #neemfacewash #facewash #recommended #mask #facemask #purifyingneemfacepack

สั่งซื้อหรือสอบถามเพิ่ม ได้ที่ 👇🏼👇🏼👇🏼
📞065-886-8714 📬Inbox: m.me/herbyatra 📲Line : herbyatra 📸IG: herbyatra

1 2 3 ขั้นตอนง่ายๆ ในการดูแลและบำรุงผิวหน้าให้สุขภาพดี เพียงใช้ เซ็ทนีม ที่เริ่มจากล้าง สครับและพอกหน้า🏼 นอกจากจะทำความสะอาดผิวหน้าอย่างล้ำลึกแล้ว ยังช่วยบำรุงและดูแลผิวให้สุขภาพดี เนียนนุ่มชุ่มชื้น ไร้สิวและความมัน🥰 เฮิร์บ ยาตรา จัดโปรมาให้แล้วทั้ง 3 ชิ้นนี้ Purifying Neem Face Wash(100ml) เดิม 170 บาท 🧽 Purifying Neem Scrub(100ml) เดิม 190 บาท 🌝 Purifying Neem Pack(100ml) เดิม 190 บาท รวมทั้งสิ้น 550 บาท แต่เราขายเพียง 440 บาทเท่านั้น (***สินค้ามีจำนวนจำกัด***) Cr: Himalaya personal care #Healthcare #BestofIndia #Naturalproduct #Herbalproduct #ของม ันต้องมี #ใช ้ดีบอกต่อ #Herbyatra #himalayathailand #himalaya #natural #productofindia #recommended #bestseller #scrub #facescrub #neemfacescrub #purifyingneemscrub #neemscrub #facewash #parabensfree #nonparabens #slsfree #phthalatesfree #neem #neemfacewash #facewash #recommended #mask #facemask #purifyingneemfacepack สั่งซื้อหรือสอบถามเพิ่ม ได้ที่ 🏼🏼🏼 065-886-8714 📬Inbox: m.me/herbyatra Line : herbyatra 📸IG: herbyatra - 7 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
Jom kita kenali apa itu cleanser ans makeup remover charms ni... 🍎🍏Rupanya dlm #cleansercharms ada Pati Bunga Chamomile yg dapat mengubati & melawan masalah jerawat disebabkan oleh anti anti-inflamasi & antibakteri yg ade dlm pati tersebut. 🍏🍎Pati bunga Chamomile ini boleh menyelesaikan masalah lingkaran gelap bawah mata atau lebih dikenali sbg MATA PANDA! Kerana zat aktif azulena bersifat pendingin bagi kulit yg mampu megurangkan gelap bawah mata. 🐼Siapa yg bermata panda tu rajin2 gosok bawah mata dgn menggunakn Charms Cleanser ni ye.😄 #SLSFREE ✔
#CLEANSERANDMAKEUPREMOVER korang SLS Free tak??cuba check bahan2 yg terkandung kat belakang tu..😊😊 Patutlah selama ni pakai wangi bau bunga.. ada bunga rupanya..😍😍#CLEANSERCHARMS

Jom kita kenali apa itu cleanser ans makeup remover charms ni... Rupanya dlm #cleansercharms ada Pati Bunga Chamomile yg dapat mengubati & melawan masalah jerawat disebabkan oleh anti anti-inflamasi & antibakteri yg ade dlm pati tersebut. Pati bunga Chamomile ini boleh menyelesaikan masalah lingkaran gelap bawah mata atau lebih dikenali sbg MATA PANDA! Kerana zat aktif azulena bersifat pendingin bagi kulit yg mampu megurangkan gelap bawah mata. Siapa yg bermata panda tu rajin2 gosok bawah mata dgn menggunakn Charms Cleanser ni ye. #SLSFREE #CLEANSERANDMAKEUPREMOVER korang SLS Free tak??cuba check bahan2 yg terkandung kat belakang tu.. Patutlah selama ni pakai wangi bau bunga.. ada bunga rupanya..#CLEANSERCHARMS - 7 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
Makin cuci muka, makin MUDA, makin kurang wrinkles dan bintik2 hitam..
.
.
Memang AHA (LACTIC ACID) dalam Cleanser ni betul2 buat kerja dia.. Patutlah ramai org kata, yg dah pakai produk Charms ni mmg nampak muda walaupun berusia..
.
Sekali harung pulak tu buang make up dgn lembut.. Tanpa naik jerawat dgn adanya Tea Tree Oil..
.
Hampir 5 tahun dalam pasaran dan dah bantu ramai yg bermasalah jeragat dan jerawat kecil2 tu..
.
Skrg dalam packaging baru dan dapat BONUS sample TONER terbaru dgn setiap pembelian set ini..
.
Siapa yg dah rasa kebersihan guna Charms Cleanser & Make Up Remover ni🙋‍♀️
.
#solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover

Makin cuci muka, makin MUDA, makin kurang wrinkles dan bintik2 hitam.. . . Memang AHA (LACTIC ACID) dalam Cleanser ni betul2 buat kerja dia.. Patutlah ramai org kata, yg dah pakai produk Charms ni mmg nampak muda walaupun berusia.. . Sekali harung pulak tu buang make up dgn lembut.. Tanpa naik jerawat dgn adanya Tea Tree Oil.. . Hampir 5 tahun dalam pasaran dan dah bantu ramai yg bermasalah jeragat dan jerawat kecil2 tu.. . Skrg dalam packaging baru dan dapat BONUS sample TONER terbaru dgn setiap pembelian set ini.. . Siapa yg dah rasa kebersihan guna Charms Cleanser & Make Up Remover ni‍♀️ . #solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover - 7 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
Have you tried our #solidshampoo yet?  Just £3.75 and available in 6 fragrances for #oilyhair #normalhair and #dryhair
Great feedback and wrapped in printed tissue paper so it's #plasticfree. #Slsfree #palmfree #parabenfree  Web link in our bio

Have you tried our #solidshampoo yet? Just £3.75 and available in 6 fragrances for #oilyhair #normalhair and #dryhair Great feedback and wrapped in printed tissue paper so it's #plasticfree . #Slsfree #palmfree #parabenfree Web link in our bio - 8 hours ago

8 Likes
2 Comments
0
Makin cuci muka, makin MUDA, makin kurang wrinkles dan bintik2 hitam..
.
.
Memang AHA (LACTIC ACID) dalam Cleanser ni betul2 buat kerja dia.. Patutlah ramai org kata, yg dah pakai produk Charms ni mmg nampak muda walaupun berusia..
.
.
Sekali harung pulak tu buang make up dgn lembut.. Tanpa naik jerawat dgn adanya Tea Tree Oil..
.
.
Hampir 5 tahun dalam pasaran dan dah bantu ramai yg bermasalah jeragat dan jerawat kecil2 tu..
.
.
Skrg dalam packaging baru tau❗
.
Siapa yg dah rasa kebersihan guna Charms Cleanser & Make Up Remover ni🙋‍♀️
.
#solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover

Makin cuci muka, makin MUDA, makin kurang wrinkles dan bintik2 hitam.. . . Memang AHA (LACTIC ACID) dalam Cleanser ni betul2 buat kerja dia.. Patutlah ramai org kata, yg dah pakai produk Charms ni mmg nampak muda walaupun berusia.. . . Sekali harung pulak tu buang make up dgn lembut.. Tanpa naik jerawat dgn adanya Tea Tree Oil.. . . Hampir 5 tahun dalam pasaran dan dah bantu ramai yg bermasalah jeragat dan jerawat kecil2 tu.. . . Skrg dalam packaging baru tau . Siapa yg dah rasa kebersihan guna Charms Cleanser & Make Up Remover ni‍♀️ . #solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover - 8 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
👶LR ALOE VIA Aloe Vera Σετ Βρεφικής Περιποίησης με έκπτωση 33%. 🍼Less is more για τους μικρούς αγαπημένους μας! 🌱Aloe Vera και πολύτιμα βιολογικά εκχυλίσματα σε 3 υπέροχες συνθέσεις, φιλικές προς την ευαίσθητη επιδερμίδα, 🔹χωρίς parabens, 🔹ορυκτά έλαια, 🔹θειικά άλατα και 🔹αρώματα. 👉Δείτε περισσότερες προσφορές εδώ :
🌻Νέος Κατάλογος LR WORLD Απριλίου εδω: http://bit.ly/LRWorld_4-2019 🌻Limited Edition Easter εδώ :
http://www.lrworld.com.gr/dls/LR_Easter_2019_GR.pdf

#LR #LRworld #LRgreece #LRcyprus #aloevera #aloevia #baby #parabensfree #calendula  #parfumefree #SLSfree  #MOREQUALITYFORYOURLIFE #UPGRADEYOURLIFE #lrkardamis #discoverlr #iamlr #lrsales

LR ALOE VIA Aloe Vera Σετ Βρεφικής Περιποίησης με έκπτωση 33%. 🍼Less is more για τους μικρούς αγαπημένους μας! Aloe Vera και πολύτιμα βιολογικά εκχυλίσματα σε 3 υπέροχες συνθέσεις, φιλικές προς την ευαίσθητη επιδερμίδα, χωρίς parabens, ορυκτά έλαια, θειικά άλατα και αρώματα. Δείτε περισσότερες προσφορές εδώ : Νέος Κατάλογος LR WORLD Απριλίου εδω: http://bit.ly/LRWorld_4-2019 Limited Edition Easter εδώ : http://www.lrworld.com.gr/dls/LR_Easter_2019_GR.pdf #LR #LRworld #LRgreece #LRcyprus #aloevera #aloevia #baby #parabensfree #calendula #parfumefree #SLSfree #MOREQUALITYFORYOURLIFE #UPGRADEYOURLIFE #lrkardamis #discoverlr #iamlr #lrsales - 8 hours ago

12 Likes
0 Comments
0
Amina jadibutty bottles.
Contains different herbs such as awla(indian gooseberry), methi
(fenugreek seeds) ,  nagarmotha, jatamansi, etc.
essential for hair growth, controls dandruff. Acts as complete hairfall treatment.
Quantity :65 grms
Price :110/-
.
.
.
#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#.#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#healthycare#keepiteasy#simple#beauty#glowskin#brightskin#fairness#supplementsforskin#herbalife#pure#nopreservatives#slsfree#parabensfree#alcoholfreemumineenworld#mumineen #mumineenhunar#mumineenbusiness#mumineedads#mumineenglobal
#mumineenview#mumineens#mumineen_addvertise

Amina jadibutty bottles. Contains different herbs such as awla(indian gooseberry), methi (fenugreek seeds) , nagarmotha, jatamansi, etc. essential for hair growth, controls dandruff. Acts as complete hairfall treatment. Quantity :65 grms Price :110/- . . . #herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #.#herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #healthycare #keepiteasy #simple #beauty #glowskin #brightskin #fairness #supplementsforskin #herbalife #pure #nopreservatives #slsfree #parabensfree #alcoholfreemumineenworld #mumineen #mumineenhunar #mumineenbusiness #mumineedads #mumineenglobal #mumineenview #mumineens #mumineen_addvertise - 8 hours ago

14 Likes
0 Comments
0
This is the last weekend peeps! Bring your clean empty personal care bottles to our @1utama , @pavilionkualalumpur and @sunway_nexis stores and enjoy RM 10 off your next bottle purchase until 21 Apr 2019.
.
These bottles will be reused at our Sunway Nexis #packagefree store and neighbourhood bulk shops which carry our products.
.
Together, we can be part of the solution.
.
theolivetree-organic.com

This is the last weekend peeps! Bring your clean empty personal care bottles to our @1utama , @pavilionkualalumpur and @sunway_nexis stores and enjoy RM 10 off your next bottle purchase until 21 Apr 2019. . These bottles will be reused at our Sunway Nexis #packagefree store and neighbourhood bulk shops which carry our products. . Together, we can be part of the solution. . theolivetree-organic.com - 8 hours ago

27 Likes
1 Comments
0
Biotin hair growth shampoo and conditioner at its finest. Get the day started off right!  #aweganics #aweganicslife #aveda #haircare #missdior #dior #hair #shampoo #conditioner #slsfree #parabenfree #sulfatefree #crueltyfree #naturalhairgrowth #hairstyles #hairgrowth #haircolor #vitaminshampoo #biotin #biotinshampoo #biotinconditioner

Biotin hair growth shampoo and conditioner at its finest. Get the day started off right! #aweganics #aweganicslife #aveda #haircare #missdior #dior #hair #shampoo #conditioner #slsfree #parabenfree #sulfatefree #crueltyfree #naturalhairgrowth #hairstyles #hairgrowth #haircolor #vitaminshampoo #biotin #biotinshampoo #biotinconditioner - 9 hours ago

7 Likes
0 Comments
0
Dear men, we care for you!
Maintain your skin with just one product thats so easy to use and gives fantastic results.
Place your orders now.
. .
.
.
.
#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#.#herbalproducts#nochemicals#healthy#skin#care#hygieneproducts#naturalproducts#healthycare#keepiteasy#simple#beauty#glowskin#brightskin#fairness#supplementsforskin#herbalife#pure#nopreservatives#slsfree#parabensfree#alcoholfreemumineenworld#mumineen #mumineenhunar#mumineenbusiness#mumineedads#mumineenglobal
#mumineenview#mumineens#mumineen_addvertise

Dear men, we care for you! Maintain your skin with just one product thats so easy to use and gives fantastic results. Place your orders now. . . . . . #herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #.#herbalproducts #nochemicals #healthy #skin #care #hygieneproducts #naturalproducts #healthycare #keepiteasy #simple #beauty #glowskin #brightskin #fairness #supplementsforskin #herbalife #pure #nopreservatives #slsfree #parabensfree #alcoholfreemumineenworld #mumineen #mumineenhunar #mumineenbusiness #mumineedads #mumineenglobal #mumineenview #mumineens #mumineen_addvertise - 9 hours ago

8 Likes
0 Comments
0
.
‼️Sodium Laureth Sulfate‼️ is commonly used in household & personal care items.
SLS or SLES is an anionic detergent and surfactant- refer to that glorious foam of your bubble bath!
It is inexpensive & effective at sudsing thus, is widely used.
.
Unfortunately, along with its ability to create all the bubbles it is often contaminated with measurable amounts of ethylene oxide and 1,4-dioxane. 
According to The International Agency for Research on Cancer ethylene oxide is a known human carcinogen and 1,4-dioxane as a possible human carcinogen. .
Other effects of its use can be nervous system disruption, skin, eye & respiratory tract irritant.
Personally, I developed perioral dermatitis which was thought to be caused by SLS containing products.
.
Another reason to avoid its use is due to its toxic affect of some acquatic life.
.
Love the aquatic life & yourself by making the swap!
.
.
#exposetheglow #organicmakeupartist #organicmakeupartistmelbourne #toxin #toxinfree #detox #sls #sles #slsfree #sodiumlaurethsulfate #naturalskincare #consciousness #parabens #parabenfree #sustainability #sustainableliving #live #carcinogens #cancer #inflammation #nervoussystem #cns

. ️Sodium Laureth Sulfate️ is commonly used in household & personal care items. SLS or SLES is an anionic detergent and surfactant- refer to that glorious foam of your bubble bath! It is inexpensive & effective at sudsing thus, is widely used. . Unfortunately, along with its ability to create all the bubbles it is often contaminated with measurable amounts of ethylene oxide and 1,4-dioxane.  According to The International Agency for Research on Cancer ethylene oxide is a known human carcinogen and 1,4-dioxane as a possible human carcinogen. . Other effects of its use can be nervous system disruption, skin, eye & respiratory tract irritant. Personally, I developed perioral dermatitis which was thought to be caused by SLS containing products. . Another reason to avoid its use is due to its toxic affect of some acquatic life. . Love the aquatic life & yourself by making the swap! . . #exposetheglow #organicmakeupartist #organicmakeupartistmelbourne #toxin #toxinfree #detox #sls #sles #slsfree #sodiumlaurethsulfate #naturalskincare #consciousness #parabens #parabenfree #sustainability #sustainableliving #live #carcinogens #cancer #inflammation #nervoussystem #cns - 9 hours ago

21 Likes
0 Comments
0
Spot a pimple? 😱 Rescue treatment is here!⁣
.⁣
Beat The Flush mist is best for hormonal related skin issues such as acne, irritation, inflammation & oily skin. It contains lavender, bergamot, geranium & clary sage which helps to calm down redness and swelling.⁣
Tip: Use the mist as a toner after cleansing⁣
.⁣
Calm My Skin spot treatment helps to calm pimply bumps, combats excess sebum & cleanse your pores. With ingredients such as tea tree and lavender oils, it is amazingly antibacterial, antifungal, antiseptic, anti inflammatory & anti everything nasty!⁣
⁣
Tip: Apply a dab of oil onto affected area twice a day⁣
.

Spot a pimple? Rescue treatment is here!⁣ .⁣ Beat The Flush mist is best for hormonal related skin issues such as acne, irritation, inflammation & oily skin. It contains lavender, bergamot, geranium & clary sage which helps to calm down redness and swelling.⁣ Tip: Use the mist as a toner after cleansing⁣ .⁣ Calm My Skin spot treatment helps to calm pimply bumps, combats excess sebum & cleanse your pores. With ingredients such as tea tree and lavender oils, it is amazingly antibacterial, antifungal, antiseptic, anti inflammatory & anti everything nasty!⁣ ⁣ Tip: Apply a dab of oil onto affected area twice a day⁣ . - 9 hours ago

16 Likes
3 Comments
0
Вы любите мёд?
🐝
Настоящий, пчелиный.
Те, кто на диете, заменяют им сахар.
🐝
Мед очень богат витаминами, микроэлементами и природными антиоксидантами.
🐝
Польза мёда для кожи лица веками доказана и неоспорима
⠀
🌸 Мед увлажняет, очищает и питает кожу
🌸 Замедляет процессы старения за счёт большого содержания витаминов группы В, каротина, аскорбиновой кислоты, цинка и полифенолов
🌸 Очищает и стягивает поры
🌸 Улучшает кровообращение и борется с целлюлитом
⠀
Мыло содержит настоящий пчелиный воск
⠀
🌼 Содержит витамин А
🌼 Придает коже нежность, делает ее гладкой и эластичной
🌼 Стимулирует восстановление и регенерацию
⠀
Все полезные качества мёда и пчелиного воска усиливаются маслом облепихи, шалфея и жасмина.
⠀
Особая благодарность за вдохновение и свежее и отборное сырье нашим друзьям, магазину мёда @medoff_ykt
⠀
🌱
#naturalcosmetics #мыло #здоровьекожи #skinhealth #косметология #мылоручнойработы #мылоснуля #slsfree #slsfreesoap #сделановякутии #naturalsoap #handmade #handmadesoap #organic #кожа #уходзакожей #уходзалицом #natural #nature #arctic #exclusive #косметика #cosmetics #медовоемыло #мед #пчелиныйвоск #облепиха #маслооблепихи

Вы любите мёд? Настоящий, пчелиный. Те, кто на диете, заменяют им сахар. Мед очень богат витаминами, микроэлементами и природными антиоксидантами. Польза мёда для кожи лица веками доказана и неоспорима ⠀ Мед увлажняет, очищает и питает кожу Замедляет процессы старения за счёт большого содержания витаминов группы В, каротина, аскорбиновой кислоты, цинка и полифенолов Очищает и стягивает поры Улучшает кровообращение и борется с целлюлитом ⠀ Мыло содержит настоящий пчелиный воск ⠀ Содержит витамин А Придает коже нежность, делает ее гладкой и эластичной Стимулирует восстановление и регенерацию ⠀ Все полезные качества мёда и пчелиного воска усиливаются маслом облепихи, шалфея и жасмина. ⠀ Особая благодарность за вдохновение и свежее и отборное сырье нашим друзьям, магазину мёда @medoff_ykt #naturalcosmetics #мыло #здоровьекожи #skinhealth #косметология #мылоручнойработы #мылоснуля #slsfree #slsfreesoap #сделановякутии #naturalsoap #handmade #handmadesoap #organic #кожа #уходзакожей #уходзалицом #natural #nature #arctic #exclusive #косметика #cosmetics #медовоемыло #мед #пчелиныйвоск #облепиха #маслооблепихи - 9 hours ago

49 Likes
3 Comments
0
Empuk2 putih gendut ini bukan bakpao yaa..hehe ini camomile soap bar..tapi utk yg motif ini harus menunggu 1bulan lagi yaa..tau kan manfaat dari camomile? Bunga camomile sendiri memiliki fungsi sebagai antimikroba (anti bakteri), antialergi, antiradang, antioksidan, dan analgesik (pereda nyeri) untuk penyakit radang kulit, terapi luka, ataupun terapi luka bakar.
Chamomile is widely known for its anti-anxiety properties and other health benefits. The tea can be used as an all-natural antidepressant, muscle relaxer and immune system booster. But it also has many beauty benefits.
It soothes irritated skin, calming down inflammation and sensitive areas, and helping speed up healing of minor injuries and sunburns. Its antibacterial properties help fight acne and breakouts. Chamomile also acts as a mild skin-bleach, lightening up your complexion and giving you a nice, healthy glow. Have a blessed weekend ☺️#weekend#shoppasoap#handmadesoap#noharshchemicals #slsfree #parabenfree#sabunbuatantangan #sabun -#handmadesoap#camomile #camomilesoap

Empuk2 putih gendut ini bukan bakpao yaa..hehe ini camomile soap bar..tapi utk yg motif ini harus menunggu 1bulan lagi yaa..tau kan manfaat dari camomile? Bunga camomile sendiri memiliki fungsi sebagai antimikroba (anti bakteri), antialergi, antiradang, antioksidan, dan analgesik (pereda nyeri) untuk penyakit radang kulit, terapi luka, ataupun terapi luka bakar. Chamomile is widely known for its anti-anxiety properties and other health benefits. The tea can be used as an all-natural antidepressant, muscle relaxer and immune system booster. But it also has many beauty benefits. It soothes irritated skin, calming down inflammation and sensitive areas, and helping speed up healing of minor injuries and sunburns. Its antibacterial properties help fight acne and breakouts. Chamomile also acts as a mild skin-bleach, lightening up your complexion and giving you a nice, healthy glow. Have a blessed weekend #weekend #shoppasoap #handmadesoap #noharshchemicals #slsfree #parabenfree #sabunbuatantangan #sabun -#handmadesoap #camomile #camomilesoap - 9 hours ago

26 Likes
0 Comments
0
BASTILLE LIQUID SOAP
Ready Stock
.
Sabun cair bastille ini terbuat dari 75% minyak zaitun. Baik digunakan bagi bayi, anak-anak maupun dewasa terutama yang kulitnya sensitif
.
Minyak zaitun tinggi asam oleat yang baik untuk melembabkan kulit. Cocok untuk merawat kulit kering, sensitif, ezcema dan psoriasis. Lembut digunakan untuk kulit wajah maupun badan. 
Terbuat dari 100% bahan natural tanpa SLS/SLES/deterjen, pewarna dan pewangi sintetis. Aroma harum dan segarnya  berasal dari campuran lavender, ylang-ylang serta sweet orange essential oil🍊
.
Karena tinggi minyak zaitun maka busanya tidak sebanyak busa sabun biasa. Gunakan foaming net untuk memaksimalkan busa dan menghemat pemakaian🛀
.
Ingredients : olive oil, coconut oil, sunflower seeds oil, castor oil, lye, distilled water, lavender, ylang-ylang & sweet orange essential oil
. 
Tersedia kemasan :
100 ml = IDR 45.000
250 ml = IDR 90.000 (botol pump)
. 
#handmadesoap #homemadesoap #sabunnatural #bastillesoap
#liquidbastillesoap
#detergentfree #freeparaben #essentialoil #oliveoilsoap #sabunzaitun #slsfree #sabuncairbastille #naturalingredients #naturalsoap #customsoap #lavender #sweetorange #artisansoap #jualsabunhandmade #sabunalami #madebylove #produksavoneed #readystocksavoneed

BASTILLE LIQUID SOAP Ready Stock . Sabun cair bastille ini terbuat dari 75% minyak zaitun. Baik digunakan bagi bayi, anak-anak maupun dewasa terutama yang kulitnya sensitif . Minyak zaitun tinggi asam oleat yang baik untuk melembabkan kulit. Cocok untuk merawat kulit kering, sensitif, ezcema dan psoriasis. Lembut digunakan untuk kulit wajah maupun badan. Terbuat dari 100% bahan natural tanpa SLS/SLES/deterjen, pewarna dan pewangi sintetis. Aroma harum dan segarnya berasal dari campuran lavender, ylang-ylang serta sweet orange essential oil . Karena tinggi minyak zaitun maka busanya tidak sebanyak busa sabun biasa. Gunakan foaming net untuk memaksimalkan busa dan menghemat pemakaian . Ingredients : olive oil, coconut oil, sunflower seeds oil, castor oil, lye, distilled water, lavender, ylang-ylang & sweet orange essential oil . Tersedia kemasan : 100 ml = IDR 45.000 250 ml = IDR 90.000 (botol pump) . #handmadesoap #homemadesoap #sabunnatural #bastillesoap #liquidbastillesoap #detergentfree #freeparaben #essentialoil #oliveoilsoap #sabunzaitun #slsfree #sabuncairbastille #naturalingredients #naturalsoap #customsoap #lavender #sweetorange #artisansoap #jualsabunhandmade #sabunalami #madebylove #produksavoneed #readystocksavoneed - 10 hours ago

16 Likes
0 Comments
0
#AleppoSoap31_НаПодарок
⠀
Наше мыло это подарок который совмещает в себе внимание,пользу и оригинальность‼️‼️‼️
Разрешите представить:🙇⤵️
⠀
Оливковое мыло«Клеопатра» — в͟͟ м͟͟е͟͟ш͟͟к͟͟е͟͟🎁͟͟
⠀
Вес: 460 гр.
⠀
В компактном мешке вас ждут 4 кусочка настоящего сирийского мыла, полученного методом холодного прессования традиционного оливкового мыла, с добавлением 🏺🏺ароматных эфирных масел и ⚗️экстрактов, придающих каждому брусочку неповторимый аромат и полезные свойства.👍👍👍
⠀
Ежедневный вклад в пользу для здоровья вашей семьи!💪💪💪
⠀
Состав набора:👇👇👇
⠀
Оливковое мыло из Алеппо, с маслом лавра эфирным маслом сосны🌿🌲
⠀
Оливковое мыло из Алеппо, с экстрактом ромашки и сбора лечебных трав🌼
⠀
Оливковое мыло из Алеппо, с маслом черного тмина🚑
⠀
Оливковое мыло из Алеппо, с медом 🐝
⠀
Цена: 896 руб.
Количество: 4 шт
⠀
Думаете какой подарок выбрать? Сомневаетесь? Тогда приходите в гости на наш островок в "Мега Гринне"🏝️ Будем рады Вас видеть‼️‼️‼️
⠀
Или звоните📱📲 89155663704
⠀
#подарок
#оливковоемыло
#slsfree
#безсульфатов
#слюбовью
#выбратьподарок
#отдушибытьтаджиком👑

#AleppoSoap31_НаПодарок ⠀ Наше мыло это подарок который совмещает в себе внимание,пользу и оригинальность️ Разрешите представить:️ ⠀ Оливковое мыло«Клеопатра» — в͟͟ м͟͟е͟͟ш͟͟к͟͟е͟͟͟͟ ⠀ Вес: 460 гр. ⠀ В компактном мешке вас ждут 4 кусочка настоящего сирийского мыла, полученного методом холодного прессования традиционного оливкового мыла, с добавлением 🏺🏺ароматных эфирных масел и ⚗️экстрактов, придающих каждому брусочку неповторимый аромат и полезные свойства. ⠀ Ежедневный вклад в пользу для здоровья вашей семьи! ⠀ Состав набора: ⠀ Оливковое мыло из Алеппо, с маслом лавра эфирным маслом сосны🌲 ⠀ Оливковое мыло из Алеппо, с экстрактом ромашки и сбора лечебных трав ⠀ Оливковое мыло из Алеппо, с маслом черного тмина ⠀ Оливковое мыло из Алеппо, с медом ⠀ Цена: 896 руб. Количество: 4 шт ⠀ Думаете какой подарок выбрать? Сомневаетесь? Тогда приходите в гости на наш островок в "Мега Гринне"🏝️ Будем рады Вас видеть️ ⠀ Или звоните 89155663704 ⠀ #подарок #оливковоемыло #slsfree #безсульфатов #слюбовью #выбратьподарок #отдушибытьтаджиком - 10 hours ago

11 Likes
0 Comments
0
Representing Discount Liquor Winona, MN & our amazing all-natural Face Masks! 😎

I recommend Skin Polish for normal to dry skin & Masque of Zen for oily/acne prone skin. If you have combination skin like me, use both! 🖤

#chemicalfree #crueltyfree #parabenfree #phthalatefree #slsfree #dyefree #worryfree #certifiedorganic #leapingbunnycertified #allnatural #allnaturalhealing #limelifeglow #vegan #skincare #antiaging #selfcare #facemask

Representing Discount Liquor Winona, MN & our amazing all-natural Face Masks! 😎 I recommend Skin Polish for normal to dry skin & Masque of Zen for oily/acne prone skin. If you have combination skin like me, use both! 🖤 #chemicalfree #crueltyfree #parabenfree #phthalatefree #slsfree #dyefree #worryfree #certifiedorganic #leapingbunnycertified #allnatural #allnaturalhealing #limelifeglow #vegan #skincare #antiaging #selfcare #facemask - 11 hours ago

37 Likes
1 Comments
0
Easter Milk_shake hair treatment 🐰✨ Leave in treatment for dry damaged hair. Perfect combo 🙌🏻 Whipped Cream & argan oil ✨ #sustainablesalon #crueltyfree #salononly #slesfree #slsfree #recycledpackaging #milk_shake #salonconcepts #hairdressersofinstagram #restructure #treatyourhair #customerlove #salonprofessional #professionalsalon #zoneconcept

Easter Milk_shake hair treatment Leave in treatment for dry damaged hair. Perfect combo 🏻 Whipped Cream & argan oil #sustainablesalon #crueltyfree #salononly #slesfree #slsfree #recycledpackaging #milk_shake #salonconcepts #hairdressersofinstagram #restructure #treatyourhair #customerlove #salonprofessional #professionalsalon #zoneconcept - 11 hours ago

24 Likes
1 Comments
0
Bidoyi Citronella merupakan sabun untuk kesehatan kulit yang serba guna. Di samping sangat berguna untuk sabun muka, Bidoyi Citronella juga sangat bermanfaat untuk membersihkan organ intim kewanitaan. +++
Jika digunakan pada muka, maka beberapa manfaat sabun Bidoyi Citronella berikut ini bisa anda dapatkan :
1. Menghilangkan jerawat
2. Menghilangkan flek hitam
3. Menghambat penuaan dini
4. Mengecilkan pori-pori wajah
5. Menghilangkan keriput di wajah
6. Mengatasi kulit berminyak
7. Menghilangkan gatal-gatal
8. Menghilangkan bau badan
9. Menjadikan kulit bersih, halus dan lembut +++
Apa sih yang menyebabkan Bidoyi Citronella bisa luar biasa seperti itu ?
Karena Bidoyi Citronella dibuat dari bahan-bahan herbal yang sangat bermanfaat bagi kesehatan kulit dan organ intim kita, antara lain :
Sarang Walet, Propolis, Colagen, Glutathione, Lemon, 
Minyak Kelapa, Ekstrak Buah Merah, Minyak Sereh Merah, 
Minyak Zaitun, Minyak Bulus,Vit A,Vit C,Vit E +++
Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk wajah :
Basahi wajah dengan air, usapkan sabun pada sekitar wajah dengan gerakan memutar selama kurang lebih 30 detik, bilas wajah sampai bersih. Gunakan 2x sehari pada pagi dan malam hari.

Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk organ kewanitaan & pria :
Basahi telapak tangan dengan air, usapkan sabun Bidoyi Citronella pada telapak tangan sampai mengeluarkan banyak busa. Basuh organ kewanitaan / pria anda dengan busa sabun Bidoyi Citronella, bilas sampai terasa keset dan bersih. Lakukan sehari 2x pada pagi dan malam hari. +++
Pemesanan dan Open Reseller
Wa : 085643333998

#sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun #sabuncollagen

Bidoyi Citronella merupakan sabun untuk kesehatan kulit yang serba guna. Di samping sangat berguna untuk sabun muka, Bidoyi Citronella juga sangat bermanfaat untuk membersihkan organ intim kewanitaan. +++ Jika digunakan pada muka, maka beberapa manfaat sabun Bidoyi Citronella berikut ini bisa anda dapatkan : 1. Menghilangkan jerawat 2. Menghilangkan flek hitam 3. Menghambat penuaan dini 4. Mengecilkan pori-pori wajah 5. Menghilangkan keriput di wajah 6. Mengatasi kulit berminyak 7. Menghilangkan gatal-gatal 8. Menghilangkan bau badan 9. Menjadikan kulit bersih, halus dan lembut +++ Apa sih yang menyebabkan Bidoyi Citronella bisa luar biasa seperti itu ? Karena Bidoyi Citronella dibuat dari bahan-bahan herbal yang sangat bermanfaat bagi kesehatan kulit dan organ intim kita, antara lain : Sarang Walet, Propolis, Colagen, Glutathione, Lemon, Minyak Kelapa, Ekstrak Buah Merah, Minyak Sereh Merah, Minyak Zaitun, Minyak Bulus,Vit A,Vit C,Vit E +++ Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk wajah : Basahi wajah dengan air, usapkan sabun pada sekitar wajah dengan gerakan memutar selama kurang lebih 30 detik, bilas wajah sampai bersih. Gunakan 2x sehari pada pagi dan malam hari. Cara pemakaian Sabun Bidoyi Citronella untuk organ kewanitaan & pria : Basahi telapak tangan dengan air, usapkan sabun Bidoyi Citronella pada telapak tangan sampai mengeluarkan banyak busa. Basuh organ kewanitaan / pria anda dengan busa sabun Bidoyi Citronella, bilas sampai terasa keset dan bersih. Lakukan sehari 2x pada pagi dan malam hari. +++ Pemesanan dan Open Reseller Wa : 085643333998 #sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun #sabuncollagen - 11 hours ago

8 Likes
0 Comments
0
BRINE (SALT-WATER) SOAP
Ready Stock
.
Salah satu sabun favorite saya karena busanya banyak namun tidak membuat kulit kering, plus lebih tahan lama karena tidak cepat lembek💙
.
Sabun brine yang terbuat dari garam laut (pure sea salt) dan garam himalayan (himalayan pink salt) dan lumpur laut mati (dead sea mud). Semuanya kaya mineral yang berfungsi sebagai detoksifikasi kulit, mengangkat kotoran dan toxin dari pori-pori kulit. Selain itu juga dapat mengurangi gatal-gatal & kemerahan pada kulit, melemaskan otot-otot yang tegang dan menghaluskan kulit
. 
Garam  yang dipakai dalam sabun ini sudah dilarutkan dalam air sehingga tidak akan terasa kasar di kulit. Dengan tambahan tussah silk fiber (serat sutra) membuat busanya terasa lebih lembut dan mewah. Rasakan sensasi mandi garam dengan lebih praktis menggunakan sabun ini🛀
.
Ingredients : olive oil, coconut oil, shea butter, sunflower seeds oil, castor oil, distilled water, lye, sea salt, himalayan salt, dead sea mud, tussah silk, fragrance oil. FREE PALM OIL
.
Weight +/- 85 gram
Price IDR 25.000
.
#handmadesoap #naturalsoap #brinesoap #seasaltsoap #saltsoap #homemadesoap #sabunhandmade #sabungaramhimalayan #himalayansaltsoap #deadseamudsoap #sabunhomemade  #soleseife #brambleon #brambleberry #sabungaram #tussahsilksoap #sabunairgaram #sabunnatural  #oliveoilsoap #sabunzaitun #slsfree #parabenfree #naturalproduct #naturalskincare #detergentfree #artisansoap #sabun #sabunalami #coldprocesssoap #readystocksavoneed

BRINE (SALT-WATER) SOAP Ready Stock . Salah satu sabun favorite saya karena busanya banyak namun tidak membuat kulit kering, plus lebih tahan lama karena tidak cepat lembek . Sabun brine yang terbuat dari garam laut (pure sea salt) dan garam himalayan (himalayan pink salt) dan lumpur laut mati (dead sea mud). Semuanya kaya mineral yang berfungsi sebagai detoksifikasi kulit, mengangkat kotoran dan toxin dari pori-pori kulit. Selain itu juga dapat mengurangi gatal-gatal & kemerahan pada kulit, melemaskan otot-otot yang tegang dan menghaluskan kulit . Garam yang dipakai dalam sabun ini sudah dilarutkan dalam air sehingga tidak akan terasa kasar di kulit. Dengan tambahan tussah silk fiber (serat sutra) membuat busanya terasa lebih lembut dan mewah. Rasakan sensasi mandi garam dengan lebih praktis menggunakan sabun ini . Ingredients : olive oil, coconut oil, shea butter, sunflower seeds oil, castor oil, distilled water, lye, sea salt, himalayan salt, dead sea mud, tussah silk, fragrance oil. FREE PALM OIL . Weight +/- 85 gram Price IDR 25.000 . #handmadesoap #naturalsoap #brinesoap #seasaltsoap #saltsoap #homemadesoap #sabunhandmade #sabungaramhimalayan #himalayansaltsoap #deadseamudsoap #sabunhomemade #soleseife #brambleon #brambleberry #sabungaram #tussahsilksoap #sabunairgaram #sabunnatural #oliveoilsoap #sabunzaitun #slsfree #parabenfree #naturalproduct #naturalskincare #detergentfree #artisansoap #sabun #sabunalami #coldprocesssoap #readystocksavoneed - 12 hours ago

53 Likes
1 Comments
0
Bintang di malam hari indah dilihat.. tp kalo bintang di wajah rasanya gak pede yaa😂😂😂 malu ama pasangan 😜 yukkk basmi bintang2 di wajah dengan CITRONELLA 😉  MAUUU???
Wa 087841838140
harga 120rb

#sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun

Bintang di malam hari indah dilihat.. tp kalo bintang di wajah rasanya gak pede yaa malu ama pasangan yukkk basmi bintang2 di wajah dengan CITRONELLA MAUUU??? Wa 087841838140 harga 120rb #sabunjerawat #citronella #sabuncitronella #sabunmissv #sabunantijerawat #sabuncollagen #sabunblackwallet #sabunkulitberminyak #sabunbamboo #pemutihkulit #facialwash #bodywash #sabunwajahalami #sabunwajahherbal #sabunalami #sabunherbal #slsfree #sabunbebassls #sabunherbaljakarta #sabunherbaljogja #sabunherbalsurabaya #sabunsereh #l4l #like4likes #lik4like #like4follow #sabunherbalmurah #bahayasls #sabunzaitun - 12 hours ago

9 Likes
0 Comments
0
Tahukah and skincare product yang kita pakai tu penetrate 20% better on kulit kita yang dah disental berbanding dengan kulit yang diliputi sel-sel kulit mati 😱😍
•
So skrub adalah pilihan terrrbaik untuk kita bersihkan sel-sel kulit mati di wajah kita. Pilih beads yang halus je supaya kulit kita tak calar.. Bak kata Ibu Hanim, pakar leadership Annems Solution, ibarat mcm sdg buat rawatan Micro Dermabrasion.. •
Berapa kerap perlu berskrub?
Haa bergantung kepada jenis kulit ye. Untuk kulit berminyak, skrub 3-4 kali seminggu. Untuk kulit normal 2-3 seminggu dan untuk kulit kering 1-2 kali je tau 😘
•
Pastikan jerawat anda dah kering dan tinggal parut sblm berlaser skrub ye..
. 
Siapa dah berlaser skrub?🙋🏻‍♀️
.
#solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #setjeragatberkesan #laserscrubstarglow #scrubparabenfree #laserscrub #superhealthbrand #topbrandaward #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover

Tahukah and skincare product yang kita pakai tu penetrate 20% better on kulit kita yang dah disental berbanding dengan kulit yang diliputi sel-sel kulit mati • So skrub adalah pilihan terrrbaik untuk kita bersihkan sel-sel kulit mati di wajah kita. Pilih beads yang halus je supaya kulit kita tak calar.. Bak kata Ibu Hanim, pakar leadership Annems Solution, ibarat mcm sdg buat rawatan Micro Dermabrasion.. • Berapa kerap perlu berskrub? Haa bergantung kepada jenis kulit ye. Untuk kulit berminyak, skrub 3-4 kali seminggu. Untuk kulit normal 2-3 seminggu dan untuk kulit kering 1-2 kali je tau • Pastikan jerawat anda dah kering dan tinggal parut sblm berlaser skrub ye.. . Siapa dah berlaser skrub?🏻‍♀️ . #solekdanrawat #charmshalaljakim #charmsraiseyourlife #charmslover #parabenfree #mercuryfree #setjeragatberkesan #laserscrubstarglow #scrubparabenfree #laserscrub #superhealthbrand #topbrandaward #SLSfree #SLESfree #charmscleanserandmakeupremover - 13 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
A long weekend makes a perfect excuse to sleep in. With real lavender fillings, Souf Soothing Lavender pillows will help you relax and get a more restful sleep 😴

Now available in 3 versions - standard size, plus size and eye pillow. Tap on the link in bio to shop yours ;)

A long weekend makes a perfect excuse to sleep in. With real lavender fillings, Souf Soothing Lavender pillows will help you relax and get a more restful sleep 😴 Now available in 3 versions - standard size, plus size and eye pillow. Tap on the link in bio to shop yours ;) - 1 day ago

17 Likes
1 Comments
0
Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Panos, scented with bergamot, sandalwood & cedar e.o. 🌿
#slsfree
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown

Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Panos, scented with bergamot, sandalwood & cedar e.o. #slsfree . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown - 3 days ago

35 Likes
0 Comments
0
Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree
.
Do you want to make yours? Find "elea" on blog, link in bio 👆😉
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown

Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree . Do you want to make yours? Find "elea" on blog, link in bio . . . . . . . . . . . . . . . . . #shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown - 4 days ago

36 Likes
0 Comments
0
Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown

Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown - 5 days ago

41 Likes
3 Comments
0
3 step haircare is just as essential as a 3 step skincare🌿 Which is your favourite haircare step! Tell us in comments
#aaranyaa #aaranyaa_ #skincare #naturalskincare #skincareroutine #ayurveda #ayurvedic #herbal #chemicalfree #parabenfree #suphatefree #haircare #hairspa #athomespa #indianbeautyblogger #indianbeautycommunity #beautycommunity #arganoil #hairoil #ayurvedichaircare #haircare #naturalhaircare #chemicalfree #hairoil #hairtreatment #bodywash #bodycare #slsfree #antiageing #antiageingskincare

3 step haircare is just as essential as a 3 step skincare Which is your favourite haircare step! Tell us in comments #aaranyaa #aaranyaa_ #skincare #naturalskincare #skincareroutine #ayurveda #ayurvedic #herbal #chemicalfree #parabenfree #suphatefree #haircare #hairspa #athomespa #indianbeautyblogger #indianbeautycommunity #beautycommunity #arganoil #hairoil #ayurvedichaircare #haircare #naturalhaircare #chemicalfree #hairoil #hairtreatment #bodywash #bodycare #slsfree #antiageing #antiageingskincare - 6 days ago

35 Likes
1 Comments
0
Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown

Organic shampoo & body wash 2 in 1 for my friend Irene, scented with lilac f.o. #slsfree . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #shampoo #shampooandconditioner #bodywash #hair #hairtreatment #haircare #bodycare #bathtime #bathandbody #handmadebodywash #handmadeshampoo #naturalskincare #silkyhair #soap #soapaddict #soapmaker #soapshare #brambleberry #soapofthewise #botanicalscience #recipeblog #followme #stella_crown - 6 days ago

55 Likes
3 Comments
0
Load more posts
2018 - © Deskgram. All rights reserved.